% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

woensdag 29 april 2015

Donderdag 30 April 2015



Welkom op de gans vernieuwde blog ......... er is nog wat werk aan om alles te installeren ! maar het is zoals de weg naar Santiago de Compostella !! Stap voor stap ...
Langzaam aan zal ik weeral ..; nieuwe gadgets installeren ... ook filmpjes en foto's en dergelijke ...

Vooralsnog blijven de plannen zoals ze waren .... morgen een Stevige rit in het Eifelgebergte ... verplaatsing met de wagen tot in de buurt van Aken en dan 153 km en méér dan drieduizend hoogtemeter... het kan tellen ....



Zaterdag rustdag( voor mij toch)
Zondag vertrek om halfnegen bij mij thuis voor een rit van ongeveer 85 km ... Nederlands Limburg ...
als het weer het toelaat want de voorspellingen voor zondag zijn niet al te best ...
We zien wel en ik zie wel wie komt opdagen ...

Vanaf volgende week gedetailleerde uitleg over vertrekplaats , km, hoogtemeters , hellingen etc etc .
De aanzet is gegeven .... mooie ritten zullen volgen ....



****************************************************************************
****************************************************************************

MOPKE 


Karel gaat biechten en zegt tegen de priester: "Ik ben bijna vreemdgegaan vorige week."
"Hoe bedoel je bijna?" vraagt de priester. 
"Nou," zegt Karel, "we hebben ons uitgekleed en toen heb ik 'm er alleen even tegenaan gewreven 
en ben toen gestopt."
De priester zegt: "Er tegenaan wrijven is hetzelfde als hem erin stoppen dus om te beginnen
blijf je bij die vrouw uit de buurt. 
Om je zonden te vergeven zeg je 5 Weesgegroetjes en je stopt zo 50 € in de kerkcollectebus bij de uitgang."
Karel verlaat de biechtstoel, zegt zijn 5 Weesgegroetjes en loopt naar de collectebus. 
Hij blijft er even bij staan en loopt dan de deur uit.
De Priester, die hem nakeek en zag wat er gebeurde rent achter hem aan de kerk uit en zegt: "Dat zag ik! 
Je hebt niets in de collectebus gedaan!"
"Nou," zegt Karel, "ik heb die 50 € er tegenaan gewreven en volgens u is dat hetzelfde als het erin stoppen !!!!!


******************************************

2 opmerkingen: