% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

woensdag 28 oktober 2015

woensdag 28 oktober 2015




het Pustertal met op de achtergrond  de "Dürrenstein"

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Na weken inactief moet ik het weer gewoon worden om nieuwe berichten te schrijven ... temeer omdat ik een nieuwe computer heb ..; een Apple en ik moet het toch nog een beetje gewoon worden !!!!!



Deze morgen Spek en Eier gegeten ......;....amaai wat een beest !!!!!!!
Vandaag gene fiets ... klommelwerk thuis gedaan .... morgen namiddag ben ik toch van plan om een ritje te doen .... ik zie wel .... in elk geval gaat het elke dag een beetje beter .... mijn voet is vandaag behoorlijk goed ... ik voel het nog maar het is beter ..... géén haast ..; het seizoen is toch voorbij , langzaam weer terug opbouwen .... ondertussen zijn we ook al in gedachten in de bergen ..; skiën staat zeker op t programma ... alléén weten we nog niet wanneer .....

De Piste van TOFANA.... elk jaar doe ik ze weer .... wel een steil ding .....

maar voorlopige is het herfst slaat ons genieten van het mooie weer en de mooie kleuren in de natuur .... deze foto is genomen tussen Eisden en Lanklaar ... naast het kanaal ....
Natuurlijk moet je het ook "willen" zien .... even afstappen en een foto maken ... ik geniet ervan .....






genoeg voor vandaag ... geniet van de foto's ....... beneden nog een dagelijkse mop en tot het volgende bericht
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

moppie 


ARTROSE
Een dronken, sterk naar alcohol geurende man zat in de trein naast een priester. 
Zijn das zat vol vlekken, zijn wangen onder de rode lippenstift en een halflege fles Bacardi stak deels uit de zak van zijn gekreukte vest.      

De man opende zijn  krant en begon erin te lezen.
Na een vijftal minuten richtte hij zich tot de priester en  vroeg: "Zeg, eerwaarde,  weette gij d'oorzaoke van artrose?"  

 
 "Ja, mijn zoon, dat  komt door erg losbandig te leven, te veel alcohol te drinken, niet  naar de kerk te gaan, te slapen met prostituees, geen bad te nemen, kortom losbandig te leven in zonde."
"Awel merci",  mompelde de dronken man terwijl hij weer zijn krant indook.  
 
De priester, nadenkend over wat hij gezegd had en een beetje nieuwsgierig: "Neem me niet kwalijk maar hoe lang heeft u al last van artrose?"      

"Ikke eerwaarde? Ik heb geen artrose, maar ik lees hier net in de krant dat de paus dat heeft...”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten