% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

zondag 8 november 2015

zondag 08 November 2015

Vandaag op de st . Pietersberg in Maastricht .... een kudde schapen hartje Maastricht ... je ziet het niet vaak ....

**********************************************************************

vandaag start om negen uur ...; EINDELIJK nog eens op de fiets ;.... vorige week een griepje gehad ... miljard dit jaar heb ik alle pech ... ik ben de kelk aan het ledigen tot op de bodem .... geeft niet na zeven magere jaren komen zeven vette .....
SUPER weer vandaag ... praktisch géén wind en zon ... en vooral warm ..... ideaal om de trainingen te hervatten ..... ik had een rit van ongeveer (( km in gedachten ... Eric was akkoord en samen reden we naar Vroenhoven , Wolderberg en vandaar naar de zonneberg in Maastricht ... onderweg even halt houden aan de LOMBOKSLUIS ....





Ik geniet er steeds weer van .... een mooi plekje ...... verder via de drabbelstraat naar de zonneberg .... boven even halt houden aan de volledig nieuwe uitkijkpost boven de groeve ..... wauw !!! Wat een uitzicht ......






Het is bijna zoals in de Grancanyon .... het platform "hangt" boven de afgrond ..... werkelijk mooi gemaakt ... de moeite waard om eens te bezoeken .....

We nemen rustig de tijd en genieten ondertussen van het mooie weer ... maai .... opwarming van de aarde : laat maar komen zou ik zeggen .....

In een gezapig tempo zetten we onze trip voort naar Lanaye .... en via Kanne rijden we terug naar maasmechelen ..; waar we even stoppen aan de inhuldiging van de Stroomdraad in Geneuth ....
omdat het mooi weer is , zijn er aardig wat mensen komen opdagen .....
Vandaar rijden we naar de ponderosa en genieten van enkele drankjes ... het is er heel druk ..;zeg maar oorlog en ik sta te kijken hoe vlot toch iedereen wordt voorzien van drank en vlaai .... chapeau ..; die mensen weten van aanpakken .....


Voilà: de dag is heel goed begonnen en het verdere verloop is ook uitstekend ..... een lekker gebraad met kastanjes uit de tuin ... heerlijk ..; daarbij een goed glas wijn .... daarna is het hoog tijd om sport ( motokoers in Valencia en cross , Ruddervoorde te volgen op TV )
even in slaap dommelen hoort erbij ......

nu nog dit bericht schrijven en afsluiten een tv avond op één ..... méér moet dat niet zijn ......


Ik ben vooral blij dat ik weer de draad heb kunnen oppakken en hopelijk voor lang ... ik begin wel héiééél langzaam ...; na zo'n lange pauze heeft mijn lichaam nood aan een langzame opbouw .....

eens zien wat het weer doet deze week ..... tussen de buien door even op de fiets zou moeten lukken ....

..............................................................................................................................







°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
BEKIJK DIT EENS EN MAAK JE DAG GOED 

https://www.youtube.com/watch?v=JozAmXo2bDE 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten