% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

zondag 25 december 2016

Zondag 25 December 2016



Eergisteren Vrijdag  mooi ritje richting Tongeren .... Vier vertrekkers .... veeeel wind .......van in Lanaken tot in Tongeren .... steeds in klimmende lijn en de wind fors op kop .....
via Berg en vervolgens Sluizen naar Bitsingen en via petit Lourdes naar Valmeer en terug naar af ....
In neerharen een paar warme chocos deden deugd .....


Vervolgens was het tijd om kerstmis te vieren ...... lekker eten en drinken a volonté.......
moeder had weer flink haar best gedaan .....


Geschenkjes lagen onder de kerstboom ..... ik heb een VOLLEDIGE en supermooie uitrusting van Pascal en Anna Maria gekregen ..... goed materiaal en heel mooi ....



alles vanenant ... zelfs mijn naam "stoneman" op de rug met grote letters ..... ik ben er superblij mee !!!!


Vandaag zondag stond ik alleen op t plein ...... géén erg ..... het was wel windig ( forse wind) even nagedacht ... wat ga ik doen ??? het is Kerstdag .... dus dacht ik .... misschien heel rustig in Maastricht ... en inderdaad ... ik heb rustig kunnen rondkuieren in het centrum en genieten van de versieringen ... heel mooi ....... kriskras door het centrum ...... kijk maar eens naar de foto's ... maastricht was praktisch van mij alleen ....




















Na de rit recht naar huis ....... het ruikt weeral heel goed als ik binnenkom ..... even een lekkere douche en de kachel aansteken .....een lekker glas witte wijn terwijl ik dit bericht schrijf .....
onderweg in Opgrimbie toch nog even bij de bakker binnenspringen ..." een bûche noël " hoort er toch echt wel bij .....







Zeg nu zelf als je deze foto's ziet ... de sfeer zit er goed in ..... een glaasje "grand cru" van de elzas erbij en het kan niet stuk .....


PRETTIGE FEESTDAGEN aan iedereen ............en tot binnenkort ......het volgend ritje zal gezien de weersomstandigheden voor dinsdag zijn........

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten