% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

donderdag 31 maart 2016

Donderdag 30 maart 2016




Voilà ..; de sneeuw kunnen we voor dit jaar vergeten ... over naar de fiets .... eindelijk wordt het Lente en het weer beter .....

Morgen Vrijdag om halftien starten we voor een ritje Hollander ... in de buurt van Sibbe .... een 75 tal km .... we bedenken wel wat morgen .... enige hellingen zullen er zeker inzitten ....


Zaterdag starten we om één uur .... dat wordt andere koek .... een honderdtal km ... in de voer en het Land van Herve  zie kaartje    



het zal een hele mooie rit worden ...... met tal van beklimmingen ... Wolderberg en vervolgens mont St Pierre ...; Les Trixes in Visé en vervolgens naar Bombaye en warsage ...; Fort D'aubin ... St jean sart en Valdieu ....naar Clermont , Birven en de beruchte La Clousse ... om vervolgens via de Voer terug te keren .... ongeveer 100 km 












Ziet er goed uit en met prachtig weer .... rond Kwart na vijf zijn we ongeveer binnen ... kan ook ietsje later zijn .... na de rit een dikke pint bij Mesjeu zal zeker smaken ..... 

De sterke mannen van voor en de mindere goden in de wielen ..; ik heb er totaal géén moeite mee ....
in elk geval genoeg eten en vooral drinken meenemen .... 


De zondag wordt dan weer een minder zware rit .... op vlakkere wegen ........;;
****************************************************************************




Ik ken er de weg ... ge moogt gerust zijn ...... ik kijk er al naar uit om op mijn favoriet terrein te fietsen ..... eindelijk de hellingen in waar ik van hou ...; langere beklimmingen en supermooie zichten .....
********************************************************************
PLAT VALLEN ?????


Géén probleem ..... je ploegmaats lossen dat op ...





ZO los je dat op ...








MOPKES 



Na een lange, vermoeiende werkdag zat een vrouw in de trein op weg naar huis en sloot haar ogen. 
Toen de trein het station uit reed, haalde een jongeman die naast haar zat, zijn mobieltje uit zijn zak en begon op luide toon te spreken. 
"Hoi liefje, hier Franky , ik zit in de trein….  Ja, ik weet dat het de trein van half 7 is en niet die van half 5, maar de vergadering liep uit.... Nee, schatje, niet met dat blondje van de afdeling betalingen, met de baas.... Nee, honnepon, jij bent de enige in mijn leven... Ja, echt, ik zweer het." 
Een kwartier later was hij nog op luide toon aan het praten, toen de vrouw die naast hem zat er genoeg van had
Ze leunde naar hem over en zei dicht bij de telefoon: 
"Franky, hang de telefoon op en kom terug in bed."

(Franky gebruikt zijn mobieltje sindsdien niet meer in het openbaar, geweldige reactie van de vrouw!!!.)


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



***********************************************************************





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten