% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

maandag 21 maart 2016

Maandag 21 Maart 2016



Voilà ..; de skivakantie is achter de rug ... héél mooi geweest ..; veel sneeuw en mooi weer ..; ziehier enkele foto's ....







Ook heb ik een mooie film gemaakt van de skiweek ..; waarvan hier een fragment .... full screen en geluid aan ..;

Mooi perspectief met de camera op mijn skibot gemonteerd ..... is voor herhaling vatbaar ....
omdat de camera voorzien is van WiFi kon ik exact de juiste positie bepalen .... het kan tegenwoordig allemaal ....

Klik op de link en genieten .....( kopieer de link naar you tube )




https://youtu.be/KxUkc2lvYsg

Het is voorbij en nu volop aan de volgende fietsvakantie werken ..... deze week een beetje verkouden geweest en daarom ben ik alleen de zondag voorzichtig gestart ..; een vijftigtal km met de MTB .....
Vanaf nu ( als het weer meewil ) zullen de km en de hoogtemeters fors de hoogte ingaan ....
Vanaf volgende week komen de de geplande ritten op deze blog .... alles is geregeld en alles is klaar .......
Nog even een telefoontje naar Franck Deboosere voor beter weer ... hahaha .... ook dat komt in orde ..; het is nog maar Maart en we verlangen soms teveel ..; ook April kan nog slecht zijn .....
Eigenlijk hoop ik dat Begin April slecht weer is zodat de voorjaarsklassiekers echte winnaars kennen en niet zoals de voorbije Primavera ( Milan - san Remo-) een schande wat er weeral allemaal gebeurt is ... en géén verdiende winnaar ... ook zéér saai om naar te kijken ....
Daarom regen en wind tijdens de Ronde en Parijs Roubaix .... ECHTE winnaars komen dan vanzelver naar voren ....

In April was ik toch graag al enkele keren naar de Ardennen gegaan omdat de klimkilometers uiterst belangrijk zijn als voorbereiding op mijn Dolomietenmarathons ....
193 km en 4700 hoogtemeters en ZEVEN cols op één dag ... het is niet niks .... maar ik zal dat varkentje wel wassen mits de goede voorbereiding en héél voornaam : gezond blijven en niet zoals vorig KUTJAAR !!!!

Na regen komt zonnenschijn .... ik kijk er al naar uit om naar Banneux en Chaudfontaine te fietsen alsook Monschau zal verschillende keren aangedaan worden ... en minstens tweemaal per maand met de wagen naar de Ardennen en ginder mooie en zware ritten rijden .. ik kijk er al naar uit !!!


Deze week al minstens drie maal de fiets op .... misschien wel vier keer ... ik heb tijd en vooral GOESTING ....... en een DOEL om naartoe te werken en ik weet perfect hoe ik dat moet aanpakken ....mooie ritten uitstippelen en het nuttige met het aangename koppelen ....
Vroeg uit de veren en middag al terug thuis en toch al 150 km op de teller ..; dat is de bedoeling ....


MORGEN dinsdag start voor mij het eigenlijke seizoen ..... morgen TACHTIG km met de MTB ....heuvelachtig ..; zoveel is zeker .....

***********************************************************************

MOPKE




Aandelen


Wanneer je in januari 2007 voor € 1000,-- aandelen hebt gekocht van Dexia
heb je vandaag nog € 36,--
Wanneer je in januari 2007 voor € 1000,-- aandelen hebt gekocht bij Fortis
heb je vandaag nog € 18,--
Wanneer je in januari 2007 voor € 1000,-- aandelen hebt gekocht bij Agfa Gevaert
heb je vandaag nog € 100,--
Wanneer je echter in januari 2007 voor € 1000,-- volle bakken Duvel hebt gekocht
en dus voor € 1000,-- verzopen hebt,
heb je vandaag nog statiegeld ter waarde van € 390,


Conclusie:


De hele dag in de luie stoel naar de TV kijken, met ne Duvel in je hand levert het meeste op!
Dronke gezeid is nuchter gepeist.


**************************************************************************


************************************************************************


Geen opmerkingen:

Een reactie posten