% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

zaterdag 7 mei 2016

Zaterdag 07 Mei 2




vandaag met Robert ... Schitterend parkoers .... 140 km en 1250 hm en méér dab 26 gemiddeld ...
Ik heb flink afgezien ....maar het weer was schitterend en de nieuwe hellingen gingen er als pannekoeken binnen .... weeral vele nieuwe wegjes ontdekt ... gisteren op de landkaart gekeken en vandaag alles wonderwel gevonden ....

we waren beiden tevreden van de wegjes alsook van de rit .... alles mooi aan mekaar gestrikt ....

In Chaudfontaine een hele korte halt gehouden om de drinkbussen te vullen en nadien in gestrekte draf naar huis ;.. eerlijkheidshalve vermelden dat ik géén meter kop getrokken heb ... robert rijdt sterk en vraagt niet om over te nemen ..... chapeau ... sterke kerel ....

We waren juist op tijd thuis .... ( hij moest nog weg ) ik ben nog even blijven plakken bij Mesjeu .... de pinten liepen héél lekker binnen .... een mens moest een nek zoals een giraffe hebben op zo'n moment !!!

Voilà ;;; de kaap van de 140 is genomen .... op naar de 160 en lanzamerhansd naar de tweehonderd kilometer .....  de " Stoneman" ligt voor het grijpen ... hopelijk lukt het dit jaar en blijf ik gespaard van kwaaltjes en ziektes ... !!!

morgenvroeg staat er weeral een rit geplant .... start om halfnegen .....

we zien wel vanwaar de wind komt ......




***********************************************************************

MOPKE


Een echtpaar op leeftijd ligt in bed, 
de man valt al bijna in slaap als zijn vrouw ineens zegt:

"Vroeger hield je mijn hand vast als we gingen slapen".

De man pakt heel even de hand van zijn vrouw en draait zich
vervolgens weer om om te gaan slapen.

Even later zegt zij: "En je kuste me altijd als we gingen slapen".
De man draait zich weer om en geeft haar vluchtig een kusje op haar wang.

30 seconden later zegt ze vervolgens:
"En je beet me altijd heel liefdevol in mijn nek".

De man slaat de dekens van zich af, stapt uit bed en loopt weg.

"Wat ga je doen????"    vraagt ze haar man, waarop hij antwoordt:
" Even mijn tanden pakken ".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten