% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

zondag 15 mei 2016

zondag 15 Mei 2016



Vandaag mooi en redelijk vlak ritje ..; zoal steeds de laatste tijd veel wind ..... we worden het stilaan gewoon ....

We kozen ervoor om naar het noorden te vertrekken vanwege -de wind .... in maasmechelen aan de salamander even  vroegere fietsvrienden tegengekomen .... door omstandigheden gaan we niet meer saenn fietsen , ofschoon ik spijt heb sommige ( met wie ik goed overweg kon ) niet meer zie ;;;;
EEN KORTE BEGROETING EN IEDER ZIJN EIGEN WEG ....het zij zo .....

we hebben ervoor gekozen om door de bossen en enigszins beshut voor de wind te fietsen .... het was fris , zeg maar koud .... maar het zijn daarom ook de eisheiligen ....en het is nog maar Mei ....

In elk geval hebben we de rit op een gezapig tempo afgewerkt ... het moet ( en mag ) niet altijd snel en hevig gaan ..... ik heb genoten ..; zoveel is zeker .....
onderweg een paar mooie beelden geschoten ( ook daarvoor maak ik graag tijd )
binnen enkele jaren zijn deze foto's geld waard ..... ik maak er graag tijd voor en geniet ondertussen van het mooie wat de natuur ons te bieden heeft jaar na jaar !!!!








Klik op de foto's voor vergrotingen en geniet van het mooie kleurenspel .... de donkere wolken en de mooie bloemen ..... toegegeven dat mij I phone hele mooie foto's maakt .... maar je moet het ook zien natuurlijk ...

mooie en ontspannende rit .;; de benen voelden héééééél goed aan .... dat beloofd voor de marathons in de dolomieten ....;

ik ben er mee bezig .....
waarschijn
lijk wordt de dinsdag de fietsdag volgende week ..; gezien de weersvoorspellingen .... waarschijnlijk dinsdag namiddag ..; ritje land van Herve ..... 85 km en wondermooie natuur ....


na de rit vandaag enkele trappisten bij Jetje in de Ponderosa ...... met een stuk vlaai ..... thuis nog een flinke aperitief en ik was "klaar" om een uiltje te vangen op de sofa .... pfffff
weeral een geslaagde zondag ...;

morgen weeral werkendag ..... bezig blijven is jong blijven, .....

het gaat steeds beter en na een klotejaar 2015 beloofd 2016 hééééél veel goed te maken ..; ik doe mijn best en geniet ondertussen met meer dan volle teugen ..; ge moogt gerust zijn .... ook met de konditie gaat het steeds beter ..... na een stevige rit is een recuperatierit van uiterst groot belang ....


***********************************************************************





Geen opmerkingen:

Een reactie posten