% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

zaterdag 14 mei 2016

Zaterdag 14 Mei 2016



Ondanks het mooie weer deze week niet veel gefietst ... de werken in de nieuwe keuken hebben voorrang ....
De donderdag was een mooie dag en samen met Erik een mooie rit op den hollander afgewerkt ..; en er stond weeral flink wind , of wat had je gedacht .... toch hadden we flink wat hoogtemeters en in Sibbe "aan de Kirk"konden we niet voorbijrijden zonder te genieten van het mooie terras .....
de Kwaremonts liepen vlot binnen en we hebben genoten van het bier en het lentezonnetje .... het was er heerlijk toeven ..... laat de poes maar pissen .....



de werken in de keuken schieten goed op .... het plafond de nieuwe wand en de nieuwe electro zijn klaar .....alles zelf gedaan uiteraard .... deze week was het zware werk aan de beurt ..; de vloer uitkappen ..... milledju ,hard werken en stof tot achter mijn oren ..... maar het is klaar ... volgende week de nieuwe vloer erin en dan is mijn werk af ...... de nieuwe keuken mag dan stilaan gemaakt worden .... de oude keuken breek ik nog zelf af en dan is mijn werk volledig af ..; de rest is voor de mannen van de winkel .....

Ik zit goed op schema en voorlopig loopt alles zoals gepland ....; tussendoor ook nog in de tuin werken ..... er schiet weinig tijd over maar daar komt dra verandering in ....











Er wordt tegenwoordig met het zwaar materiéél gewerkt ....... het ergste is voorbij en ik ben blij dat alles vlot verlopen is .... ik heb tegen de vrouw gezegd dat als ze nog eens een nieuwe vloer wil dat ze zich dan ook maar meteen een nieuwe vent zoekt hahaha

Morgenvroeg als het weer het toelaat wordt er gefietst ..; halfnegen .... we zien wel vanwaar de wind komt ......

**************************************************************

MOPKE



Belg met 2 Hollanders...Schitterend

   Al jaren lang gaan twee Hollanders en één Belg iedere donderdag in een café biljarten.
Op een avond verschijnt opeens de Belg niet.
De Hollanders beginnen ongerust te worden en om 23.00 uur besluiten zij de politie te waarschuwen omdat de Belg nooit verzaakt.


Bij de Belgische wachtmeester geven zij hem aan als vermist.
De Belgische wachtmeester vraagt: 'Maar hoe ziet hij er uit?'
De Hollandse vrienden antwoorden: 'Awel, hij heeft bruin haar en heeft bruine ogen en is ongeveer 1,75 meter lang'.


De wachtmeester zegt: 'Ja zo zien bijna alle Belgen er uit, maar heeft hij geen bijzondere kenmerken?'

Waarop de Hollanders lang nadenken en één van hen opeens zegt: 'Ja, natuurlijk, hij heeft twee lullen!'
Waarop de wachtmeester zegt:

'Weet je dat wel zeker, heb je dat zelf gezien?'
De Hollandse vriend zegt: 'Ik heb het nooit gezien,
maar ik weet het zeker, want iedere donderdag
als wij in het café komen zeggen de mensen
om ons heen:

'Daar heb je die Belg weer met die twee lullen !!!!!!














Geen opmerkingen:

Een reactie posten