% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

dinsdag 18 juli 2017

Dinsdag 18 Juli 2017





Vandaag dinsdag stond er een rit met de tandem op t programma.... vroeg uit de veren en na een goed ontbijt : den Hollander op !!! Via Elsloo , Catsop en de achterkant slingerberg ging het naar Meersen en vi de Goudsberg naar de Koulenbergen vandaar via de drie herenweg naar de Fromberg ... met prachtig uitzicht op Valkenburg en omstreken ....

er stond toch weeral flink wind en de zon deed ook goed haar werk ... via het Keizer Willempad zijn we naar stokhen gereden en vandaar de uiterst moeilijk beklimming van de dodeman .... nogmaals de kleinste versnelling van de tandem uitproberen .. het ging prima en halverwege heb ik zelfs een beetje bijgeschakeld .... in Sibbe konden we natuurlijk niet voorbijrijden en bij HUUB aan de KIRK hebben we een paar kwaremonts achterovergeslagen ..... terug naar huis via Bemelen ......
bijna 80 km en flink wat hoogtemeters .... ma begint in form te komen en dus : laat stoneman maar komen ... we hebben nog een maand  tijd .... steeds drijf ik de km wat op en ook de hoogtemeter .... met verstand zou ik zeggen ....

we hebben genoten van de landschappen en het mooie weer ..... thuisgekomen heeft ma nog lekker gekookt en het is niet bij één flesje wijn gebleven ... verdiend zou ik zeggen ......onderweg mooie foto's en filmpjes maken .... een mooie herinnering ... weeral een dag om in te kaderen .... is het leven meer ??? ik denk het niet .... ik geniet er in elk geval mateloos van .... na een flinke inspanning mogen de teugels al eens een beetje gevierd worden en dat doen we dan ook ....
















Koken doen we met dit mooi weer in de veranda met het mooie uitzicht op de tuin .... iedereen wat wils , maar ik vind het goed zo.... lekker eten lekker drinks en lekker afzien ..... meer moet dat niet zijn ....


hier de link van de rit ... ps klik op de foto's voor een vergroting .....
https://ridewithgps.com/trips/16153355




hier de link van de video's ( klik op de links )

 Review draft       ( Fromberg)



 Review draft       ( Goudsberg)











%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%



mopje 


Een man in een luchtballon is verdwaald. Hij zakt wat en ziet een vrouw op de begane grond lopen.
Hij roept haar toe: 'ik heb vrienden van mij beloofd over een uur bij hen te zijn, maar ik heb geen idee waar ik nu ben'.
De vrouw roept terug:
'U bevindt zich in een ballon op ongeveer tien meter boven de begane grond. U zit tussen de 51 en de 52 graden noorderbreedte en tussen de 5 en 6 graden westerlengte'.
'U bent informaticus', zegt de man.
'Inderdaad, hoe weet u dat?' vraagt de vrouw.
'Wel', zegt de man, 'u heeft mij een technisch perfecte uitleg gegeven,maar ik weet niet wat ik met die informatie moet doen en heb nog steeds geen idee waar ik me bevind. In alle eerlijkheid, u hebt me niet veel geholpen en u hebt mij bovendien nog eens kostbare tijd doen verliezen.'
'En u bent manager neem ik aan ?' antwoordt de vrouw.
Klopt, hoe weet u dat?'
'Wel, u weet niet waar u zich bevindt, noch waar u naartoe moet. Een grote massa lucht heeft u gebracht waar u nu bent. U heeft een belofte gedaan waarvan u geen idee had hoe u die moet nakomen en u verwacht dat mensen die onder u staan, uw problemen oplossen. Het feit is dat u in precies dezelfde situatie zit als vijf minuten geleden, alleen is het nu ineens mijn fout'.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten