% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

vrijdag 28 juli 2017

Vrijdag 28 Juli 2017



Dat ze maar oppassen !!! IK steek ook zomaar over .............



deze week was het weer een beetje wisselvallig maar toch hebben we goed kunnen trainen voor de komende STONEMAN ..... er rest ons nog een paar weken voor de uitdaging in de dolomieten .... we doen ons best zoveel is zeker maar ondertussen in de tuin doet het onkruid ook zijn best .....
tussendoor een leuk feestje her en der .... we vervelen ons niet ... integendeel ..; we hebben tijd tekort ..... en soms ook vel te kort ... vooral s' morgens als ik dringend moet pissen hahaha ....



tegelijk als we trainen probeer ik Carmen ook de mooisteplekjes van de provincie te tonen zowel in Limburg als Luik .... Luik is overigens mijn favoriete provincie qua landschappen maar ook qua mensen ..; als je een beetje Frans kent en een gesprek aanknoopt vallen die mensen reuze mee .....heeeeel goed zelfs ..... hun manier van leven bevalt me wel .....










Leuke plaatjes schieten onderweg is ook één van mijn favoriete bezigheden ..... genieten van de natuur ... de meeste wielertoeristen doen het veel te weinig ... soit ... ieder zijn ding .....

















Fotos' genomen op de rotonde in Trembleur ..... mooie rotonde ter herinnering van de mijnwerkers .....


hier een link van een filmpje onderweg ...... aan het Fort van Eben Emale   aan de sluis van Ternaaien ....

klik op de link ....








S' Avonds bij mij thuis achter genieten van een goed glas wijn ( en met goed bedoel ik ook goed ) steeds mijn fototoestel bij de hand en genieten van de kleine dingen des levens ... zeg nu zelf .... meer moet dat niet zijn ..... straks moe maar voldaan tussen de lakens kruipen met de wetenschap : het was weer een geweldige dag en morgen weer ( hopenlijk ) 


%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%


mopje 



Nadat een pas getrouwd bruidspaar de bruidssuite van het hotel heeft betreden doet de bruidegom zijn broek uit en geeft het aan zijn kersverse bruidje met de woorden: "Trek deze broek van mij eens eventjes aan".
Met een ietwat verbaasd gezicht doet ze wat hij zegt en merkt even later op: "Zie je nou wel, deze broek past mij toch niet!!!" De bruidegom kijkt het hele tafereel een beetje lachend aan en zegt dan heel doordringend: "Heel goed, onthoud dus dat IK de broek draag en niet jij."
Even later geeft het bruidje haar slipje aan haar bruidegom en zegt: "Dan wil ik nu graag, dat jij ook even mijn slipje past". Hij gaat argeloos op haar verzoek in. Het slipje komt echter niet verder dan zijn rechter bovenbeen en hij moet dan ook wel opmerken: "Ik kom helemaal niet in je slipje." "Juist.", zegt het bruidje, "en als jouw houding niet verandert, dan blijft dat ook zo!!!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten