% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

zaterdag 15 juli 2017

Zaterdag 15 Juli 2017




Gisterenavond een paar mooie zonsondergangen die ik heb vastgelegd op de gevoelige plaat .... ik geniet er steeds van ..; wat een decor !!!!



Vandaag zaterdag afspraak om acht ... de mannen waren op post voor een rit op den hollander ....
na enkele km moest IK dringend een " Dumoulinke" doen ( schijten in het plat vlaams ) ik heb achter de boom gescheten want voor de boom ....das ook geen zicht !!! in elk geval deed het goed ... ontlasten ... denk maar eens na over dat woord ....
in gestrekte draf ging het verder via de adsteeg naar de Waterval beklimming en via de Goudsberg naar de Fromberg en verder naar Eyserheide en de Kruisberg en Nijswiller en Gulpen en via de Ingbergrachtweg naar Sibbe .... zoals steeds een leuk terras bij HUUP aan de KIRK .... en met nog enkele wielertoeristen flink gezeverd en gelachen .... drie Kwaremonts in mijn klitsen geslagen en in versneld tempo naar huis .... mooie rit met supermooie panorama 's en flink wat hoogtemeters ....
klik op de link voor details

https://ridewithgps.com/trips/16065326








prachtig decor op de Kruisberg ..... klik op de foto voor een vergroting .....





We hebben ervan genoten , zoveel is zeker ..... en de mannen waren tevreden van de superweggetjes die ik uit mijn hoed toverde .....
Na de rit had moeder weeral voortreffelijk gekookt en een superdag kreeg ook een super vervolg en we zijn nog niet halfweg ... wie weet wat er nog allemaal volgt ???






In elk geval heb ik weeral genoten en volgens mij is dit " LEVEN " meeer is het niet !!!!!!  genieten van de aardse dingen en beseffen dat we het super hebben ..... terwijl ik dit aan het schrijven ben heb ik nog enkele biertjes in mijn klitsen geslagen ... geef toe ..... wat een klote leven ... hahahaha

tot het volgende bericht ..... morgen met ma met de tandem ..... ik kijk er al naar uit .....

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%












Geen opmerkingen:

Een reactie posten