% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

dinsdag 11 augustus 2015

Dinsdag 11 augustus 2015



yep ... vandaag weeral op en af .... samen met Fulvio .... mooie rit ..; gezapig tempo .... recuperatie op de fiets .... we hebben ons geamuseerd ..; zoveel is zeker .... ook een mooi terras meegepikt en eens bijgepraat .............( en gedronken)







Enkele foto's onderweg .... ik geniet ervan ..; niet alleen van het fietsen ... ook van de zichten en panorama's .......

************************************************************************

Morgen woensdag ... op aanvraag .... start om ZEVEN UUR bij mij thuis .... waar naartoe ???? we zien wel ..... bergop zoveel is zeker .....

Liefhebbers ??? ik hoor het wel .......

*****************************************************************************

Culinair ..... 



Gisteren een " Worbelen" vlaai gemaakt ..... worbelen is Grömmers voor bosbessen ....


heel lekker en gezond op de koop toe ............

***********************************************************************

ook een ander culinair festijn = Rosemarijntakjes .... dadels ..... en spek ........ een beetje olijfolie erover en 15 minuten in de oven ...
Hééééérlijk ...

OVERHEERLIJK .... dat moet je zeker eens proberen ...........

*****************************************************************************


MOPKES

Louis Jansen werkt op een bouwwerf en op zekere dag valt Louis van een stelling van 20 meter,
natuurlijk morsdood. Frans die de chef is van de werf, zegt in zijn eigen,
jonge jonge toch, als ik dat tegen mevrouw Jansen moet gaan uitleggen, dan ben ik nog niet jarig.







Ineens ziet hij daar Jef  staan, en hij roept Jef. "Jef wilt gij eens tegen mevrouw Jansen



zeggen dat haar man verongelukt is en dat hij dood is, maar... ge moet dat heel



voorzichtig zeggen, zodat die vrouw niet verschiet."



Ok", antwoordt jef, en vertrekt.







Na een uur komt Jef terug, al fluitend en met een bak bier achter op zijn fiets.



Frans ziet dat en zegt: "He wel jef, hoe komt gij aan die bak bier, ik dacht toch dat gij



mevrouw Jansen slecht nieuws moest gaan melden?"







"Jaja", zegt Jef, "dat heb ik ook gedaan, ik moest dat toch voorzichtig zeggen van u,



hewel, ik kom bij mevrouw jansen en ik zeg, 'goedendag madame, ben ik hier bij



de weduwe Jansen?', en die vrouw zegt, bij lange niet, en toen heb ik 




gezegd 'wedden voor een bak bier van wel!'"

******************************************************************

Twee vrienden komen elkaar tegen, en de ene zegt:
Ik was in Bretagne op vakantie en ik ben daar bij een prostituee geweest
Zij had 3 specialiteiten één van 10 , 15 of 20 euro"
"Amaai ...en wat deed ze dan?"
"Awel ,voor 10 euro draaide ze ne pannenkoek rond mijne sjarel en toen
....allé euh ge weet wel zó in hare mond en amaai !.... geweldig!"
"En wat deed dan ze voor 15 Euro?""
"Wel, in feite net hetzelfde, maar dan smeerde ze eerst Nutella op de pannenkoek en daarop nog wa crème-fraiche!!"
"Waaauw wat opwindend!!!! En wat deed ze dan voor 20 Euro?"
"Da weet ik niet, ik ben gaan lopen toen ze afkwam met een fles Grand Marnier en een dooske stekskes!!!"

*************************************************************************

Dit jaar géén geld om op vakantie te gaan ... dus hebben we maar thuis vakantie gehouden !!!!! 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten