% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

zondag 2 augustus 2015

zondag 02 augustus 2015


Vandaag zondag .... mooie foto op de " Knüpfelstock" in St. Jansrade ( St. Jean Sart)
klik op de foto's voor een vergroting .... downloaden kan via rechtse muisknop ....
**************************************************************************

Vroeg uit de veren .... om 8 u start naar de brug van de autobaan in MM .. waar ik een afspraak had met enkele Nederlanders ... Op aanvraag gingen we een rit doen in het Land van Herve ....
Ik ben altijd blij als ik mensen mooie plekjes kan laten zien .... het werd een rit van 106 km ......
Via ontelbare weggetjes heb ik ze een stukje van het land van Herve kunnen tonen ..; alles op één dag is onmogelijk maar toch heb ik een mooie rit kunnen uitdokteren ...
Ze waren tevreden ... méér dan tevreden ... in het terugkomen hebben we een halt gehouden in Kanne .... op een mooi terras werd ik getrakteerd op twee "grottenbier" en een lekker stuk vlaai ... waarvoor beste dank ...



859 hoogtemeters  en vierduizend caloriën ... dus dat stukje vlaai kan helemaal géén kwaad ....

Fietsen zoals fietsen hoort te zijn .... samen uit en samen thuis ... af en toe eens spelen maar toch vooral samenblijven en genieten van de mooie landschappen .... het gemiddeld speelt helemaal géén rol .... af en toe eens stoppen om iets te bezichtigen en een foto maken ...






Morgen maandag staat er een rit met het vrouwke op t programma ..; samen met de tandem "ergens" naartoe en een terrasje pikken zal er zeker bijzijn .....
Later in de week ( eerst het weerbericht eens bekijken ) ga ik eens naar Monschau .... het wordt tijd om eens een rit van tweehonderd km aan te vatten op voorbereiding voor de dolomietenmarathons ....
aan een gemiddelde van 25 wordt dat 8 uren fiets .... de kilo's zullen eraf vliegen ..; zeker weten ....

voilà ... het weekend is weeral voorbij ( en het was een goed weekend) en de plannen voor volgende week zijn al klaar .... lang leve het pensioen ... ik geniet er met VOLLE TEUGEN van .... hoe langer hoe meer en dit al twaalf jaar .... ik voel me daarom ook gelukkig en vooral blij dat ik dit al allemaal heb kunnen meemaken en vooral dat ik op mijn 64 ste nog een behoorlijke konditie heb ....
Rust roest .... daarom ... bezig blijven en niet uitstellen het leven is NU ..........

Er zitten enkele mooie maanden aan te komen met VELE vakanties geplant.... zowel fietsvakanties alsook een rondreis in Spanje .... het wordt tijd dat ik het OOSTEN van Spanje eens onder de loep neem ... en dan bedoel ik niet de costa's maar het binnenland ..; de Costa's is NIET aan ons besteed .... het ECHTE SPANJE is in het binnenland .... ik ben de reis al volop aan t voorbereiden en vele mooie plaatsje aan t opzoeken op internet .... tegenwoordig vind je alles op Google ... schitterend ...
Eerst in augustus nog vele km en hoogtemeters afmalen .... die marathons spoken door mijn hoofd en ik wil die dan ook zo goed mogelijk aanvatten .... 4700 hoogtemeters op één dag ... het is niet niks , maar ik zal dat varkentje wel wassen ( bij leven en welzijn)!!!!!

*****************************************************************************




OEPS !!!!! Dit hoop ik NIET mee te maken .........................

**************************************************************************



MOPKE



**************************************************************





Geen opmerkingen:

Een reactie posten