% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

vrijdag 28 augustus 2015

Vrijdag 28 augustus 2015



Yep !!!!! het is weer van datte ..... Voet omgeslagen ...... met alle gevolgen vandien ..; zwelling ,rood etc etc ....
Na enkele dagen rust toch naar de kinesist en laten intapen ..... voet doet geen pijn maar wel mijn beenspieren .... die blijken een beetje overbelast te zijn door een verkeerde houding ten gevolge van de voetblessure ..... amaai en dat heb ik geweten .... deze nacht géén oog dicht gedaan van de pijn .... mijn ganse linker been deed pijn en hoe .... hetzelfde welke houding ik aannam ... PIJN ..... dan maar Daffalgan slikken .... ook dat hielp maar matig ... deze morgen dan terug naar de dokter en de oorzaak laten vaststellen .... spierpijn ..... en getrainde spieren doen pijn ..; ge moogt gerust zijn ....
Ontstekingswerende pillen gekregen .... na één pilletje gaat het al stukken beter .... het is alsof de kramp heeft LOSGELATEN ;;;; beter kan ik het niet omschrijven .... het was ECHT KRAMP over de ganse lengte van het been .... ik was eerst ongerust .... maar nu blijk het enkel spierpijn te zijn ....
PIJN is tijdelijk ... OPGEVEN is voor altijd .......

De dolomietenvaknatie wordt dus noodgedwongen verschoven naar een latere datum ... géén erg ...
ook zonder de kwetsuren was ik waarschijnlijk niet vertrokken omdat een slechtweerperiode zit aan te komen in de regio ..; zelfs met sneeuwval ....
Gewoonlijk komt in de bergen een eerste prik in de  maand september .... maar géén nood dat is maar tijdelijk ..... zelfs tot half Oktober is het schitterend om ginder te fietsen .... het enige nadeel is dat de dagen korter worden .... maar ja ..; dat neem ik er dan graag bij .... daar kan men zich op kleden ....

Dit jaar wil het niet zo goed lukken maar de ONTLADING zal dan ook des te GROTER zijn . ge moogt er zeker van zijn .........

Ik zal wel zien en horen van de Kinesist wanneer ik de trainingen terug mag hervatten .......

KEINE PANIK AUF DER TITANIC !!!!!!!!

****************************************************************************

mopke 




Een automonteur komt van de dokter vandaan en denkt:
"Dat kan ik ook."
De monteur begint zijn eigen dokterspraktijk. Hij maakt reclame met: "Als ik je probleem kan oplossen kost het je 500 euro. Als ik geen oplossing voor je heb krijg je van mij 1000 euro."





Een advocaat ziet de advertentie en denkt dat hij daar gemakkelijk geld mee kan verdienen. Hij gaat    naar de praktijk toe van de monteur.
"Ik ben mijn smaak kwijt", zegt de advocaat.
"Gaat u maar zitten", zei de monteur, "daar heb ik wel een drankje voor."
Hij loopt naar de kast, doet de 3e la van linksboven open en pakt een potje waar benzine in zit. Hij giet het goedje in de mond van de advocaat. Terwijl hij het uitspuugt zegt de advocaat:
"Gadver, dat is benzine. Wat doe je?!"

"Ah", zegt de monteur, "u heeft uw smaak terug. Dat is dan 500 euro."
De advocaat betaald en loopt boos weg.

De volgende dag, nog steeds verontwaardigd over zijn vorige bezoek bedenkt de advocaat een nieuw probleem en gaat opnieuw naar de dokterspraktijk van de monteur. De advocaat zegt:
"Ik denk dat ik mijn geheugen kwijt ben. Ik kan me niets meer herinneren."
"Gaat u maar zitten", zei de monteur, "daar heb ik wel een drankje voor."
Hij loopt weer naar de kast, doet de 3e la van linksboven open en pakt een drankje.
"Nee, niet die, dat is benzine!" zeg de advocaat.

"Ah", zegt de monteur, "u heeft uw geheugen terug. Dat is dan 500 euro."
De advocaat betaald en loopt nog bozer weg.

De derde dag gaat de advocaat een laatste poging doen om die 1000 euro te verdienen. Hij bedenkt  weer een probleem en gaat naar de praktijk toe.
"Dokter", zeg de advocaat, "ik kan bijna niets meer zien. Mijn zich gaat enorm achteruit."
De monteur denkt eens goed na en na een tijdje zegt hij:
"Nee sorry, daar heb ik geen oplossing voor."
De monteur reikt naar zijn portemonnee. Hij overhandigt het geld en zegt:
"Hier heeft u uw 1000 euro."
Terwijl hij in werkelijkheid een briefje van 200 euro overhandigt.
"Hee!" zegt de advocaat, "dit is maar 200 euro."
De monteur zegt:
"U heeft uw zicht terug, wat geweldig. Dat wordt dan 500 euro


*********************************************************************


MODERNE RELATIE



De telefoon rinkelt in het midden van de nacht.......

         Jan zegt tegen zijn vrouw Marie:
        “Als het voor mij is ,zeg dan dat ik er niet ben”

        Marie neemt op en zegt: “Hij is thuis”.

        Ze legt de hoorn neer en Jan repliceert: “Wat doe je nu?”

        Marie antwoordt: “Het was voor mij!!!













Geen opmerkingen:

Een reactie posten