% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

zondag 16 augustus 2015

zondag 16 augustus 2015

Na de pittige rit van Gisteren ... heb ik het vandaag wat kalmer aan gedaan ... met de MTB ... op de weg samen met een dorpsgenoot .... 73 km vooraan in het Luikse ....
een paar hellingen maar met een gezapig tempo hebben we de rit afgehaspeld .... er stond wel veel wind ... vooral op de terugweg ....
Bij aanvang van de rit zag de hemel er dreigend uit , maar we hebben geen drup regen gehad ...
Her en der was het een beetje vettig op de weg van de overvloedige regen van gisteren en mij viel op dat er WEINIG fietsers onderweg waren ... teveel naar het weerbericht gekeken ???
na de rit in neerharen bij Mesjeu een dikke pint ............

Thuis had vrouwlief weeral een heerlijk middagmaal en nadien een ferm stuk vlaai ....
Pruimen of appelen ... keuze te over .... weeral een geslaagde zondag ... nog even naar de enoco koers kijken op tv .... alles naar wens ..


$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


MOPKE


Een man met een pistool loopt een filiaal van de bank binnen en roept tegen de bediende achter het loket:
 
 

"Hé gij daar, gooi al het geld, biljetten groot & klein en munten in deze grote papieren zak!"


 

Toen de zak met geld gevuld was draaide de bankrover zich om naar een man in de rij en vroeg:
"Hedde
 gij gezien dat ik deze bank beroofde?"
 
 

Bang antwoordde de man: "Wel zeker heb ik het gezien!"
 
 

De bankrover schoot de man neer en deze viel meteen morsdood tegen de grond.
 
 

Toen draaide hij zich om naar een koppel in de rij en vroeg aan de man:
"En hedde
 gij gezien dat ik deze bank beroofde?"
 
 

De man antwoordde rustig:
"Nee, meneer ik heb niks gezien, maar mijn
 
vrouw wel!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten