% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

dinsdag 23 februari 2016

Dinsdag 23 Februari 2016




vandaag dinsdag weeral klote weer ..; dus van de gelegenheid gebruik maken om de werkzaamheden voor de nieuwe keuken voort te zetten .....

Toch een geluk dat ik alles zelf kan en op mijn eigen tempo ..... ik lig voor op het schema ..; alles gaat naar wens ...... vandaag heb ik de convectoren in de keuken en de gang weggenomen ( ik gebruik ze nooit sinds ik mijn speksteenkachel heb) op die manier heb ik méér plaats voor andere dingen .....

Eerst een goed plan opstellen is héél voornaam ... ik had verleden week al de nodige materialen gekocht die nodig zijn om de verwarming af te sluiten ...; zoals : afdichtsoppen halve duim en vlas en haren ..; om de boel terug dicht te maken ...

Deze morgen eerst het water ( druk ) uit de leidingen halen en vervolgens met speciale tangen de boel los draaien .... het liep gesmeerd ,zonder problemen .... natuurlijk met een beetje stof en vuiligheid , maar moeder overste heeft dat snel onder controle .... na amper een uurtje was het al gebeurt.....



Nu kan ik vanaf een dezer dagen verder gaan met de werkzaamheden .... het zal niet voor morgen zijn ..; morgen naar de begrafenis van mijne petere ... 93 jaar geworden en in vrede kunnen sterven .... ik teken ervoor ..... R.I.P

Donderdag en vrijdag zou het fatsoenlijk weer worden ..; dus uitkijken om een paar ritjes te doen .....
vanaf volgende week hou ik nauwgezet de webcam in Italië in de gaten ..... als je een paar dagen fatsoenlijk weer voorspellen ... hopsakee ..; de ski's aanbinden ..... het zal genieten zijn ....
Ik ben nog beter voorbereid als anders en met mijn twee nieuwe camera's ga ik weeral superbeelden schieten zodat ik naderhand nogmaals kan genieten .... komt in orde .....

Zaterdag nog even naar de aldi om wat geheugen bij te kopen ...; 32 GB microsd kaart voor nog géén dertien euro ....

Ik heb weeral wat tips gekregen via internet om extra mooie beelden te schieten met de action cams....dat beloofd ....

Met de konditie is het zeker niet slecht ... integendeel ..; vanaf nu zullen de ritten 70 à 80 km zijn ( nog steeds met de MTB) ook ga ik trachten om er telkens een 500 tal hoogtemeters van te maken ....
we zien wel of de weergoden meewillen .....

vandaag nog heb ik wielertoeristen zien vertrekken met de fiets ... ik vraag me af of die géén buienradr bekijken ... miljaar en bij deze koude absoluut af te raden ..; ze zijn 100% zeker nat geworden ....
Ik vertrek niet bij zo'n weer ... te bang om ziek te worden ..; het is nog te koud .....


Later op de week de ritten voor het weekend ..; eerst nog even de weersvoorspellingen afwachten .....hopelijk lukt het dit weekend wel !!!

*********************************************************************



De hond van mijn dochter bekijkt alles en denkt .... !!! wat is die nu allemaal bezig ????

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%


LUIK BASTENAKEN LUIK?


nieuwigheid voor dit jaar .... Na st . Nicolas een nieuwe helling met kasseien .....


http://www.hbvl.be/cnt/dmf20160223_02144791/luik-bastenaken-luik-pakt-uit-met-nieuwe-kasseiklim-in-volle-finale








******************************************************************






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten