% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

maandag 29 februari 2016

Maandag 29 februari 2016




Vandaag maandag ... werkpaard ......de maand telt een dag meer .... voor hetzelfde pensioen ..; dus er moet wat gewerkt worden....om de boel te bekostigen hahaha ... 

het was deze morgen erg fris en winderig ..;; dus besliste ik om wat paletten te zagen .... ik heb er een Vijftigtal kapot gezaagd ..... dat is genoeg voor ongeveer anderhalve maand stoken .... ik kan er weer tegen .... ik moet wel zeggen dat ik dat graag doe ... ik verveel me niet .... en tijdens het zagen heb ik zelfs kunnen genieten van de vogeltjes in de bomen ..; roodborstjes en meesjes met hopen achter in de tuin .;; zelfs een bonte specht heb ik gezien .... ze kennen me blijkbaar want als ik géén verdachte bewegingen maak blijven ze gewoon zitten en laten ze zich bewonderen .... 

Rond de middag had moeder weeral een overheerlijk middageten in elkaar gestoofd ...; 
Pasta met schelpen en garnalen ( in het Spaans = Almejas in het Italiaans = Vongole ) in elk geval overheerlijk met een spaans wijntje uit Galicia .... Albariño......





Zeg nu zelf ..; dat ziet er toch goed uit hé en vooral lekker ....... milledju ......
na het eten heb ik nog een uur of twee paletten gezaagd en vervolgens ben ik onder de douche gekropen .... ook dat is een zaligheid ,als dat warm water langs mijn klitsen loopt ... hahaha 
Ondertussen zit ik aan de pc dit bericht te schrijven en naast mij een druppelke : Kwaremont bier .....
weeral een schitterende dag .... en hij is nog niet volledig om ..; wie weet wat er nog komt ??? hahahh 
In elk geval heb ik ook gezien dat het gras al flink aan het groeien is en dat dra weeral moet gemaaid worden ..... komt in orde..... 




ondertussen hou ik de weerberichten in Italië naugelet in de gaten om op skiverlof te vertrekken .... alléén bij mooi en vast weer vertrek ik .... momenteel sneeuw ginder ..; dus héék goed ..... de zon komt wel ... ginder is het nooit voor lange tijd slecht weer ..... 

Morgen zou ik toch graag de fiets op .... in de namiddag ga ik proberen een ritje te doen ..... ik steek mijne vinger omhoog ... voel vanwaar de wind komt en hopskakee .... 
In de voormiddag ga ik beginnen aan de electriciteit voor de nieuwe keuken .... uitmeten en aantekenen ..... kappen zal voor één van de volgende dagen zijn ..... stap voor stap .... jagen = in de ardennen en vliegen= in Kiewit ..... 

in elk geval ......zit het zo::::

Ik heb er niet voor gekozen om in Vlaanderen geboren te worden ... Ik heb gewoon GELUK gehad !!!!


amaai amaai weeral een perfecte dag ..... en dit ook al na een perfect weekend ..... we zijn op vriendenbezoek geweest en die hadden hun uiterste best gedaan .... waarvoor beste dank ... 


******************************************************************

mopke 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten