% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

vrijdag 12 februari 2016

vrijdag 12 februari 2016

Vandaag Vrijdag ..; eindelijk een beetje fatsoenlijk weer ..; daarom .... hupsakee ..; de fiets op ... 72 km op den hollander ..; samen met Robbin .... er stond toch weer wat wind maar met een matig tempo hebben  we toch goed getraind .... Slingerberg, Het Rooth, öreberg en maasberg ... bijna 500 hoogtemeters ....  Na de rit bij Jetje in de Ponderosa een paar druppels lekker vocht naar binnengewerkt ..... mooie fietsnamiddag en goed getraind ....
Onderweg genoten van de mooie panorama's en ook enkele foto's gemaakt ....
het lijkt wel lente ... de sneeuwklokjes en de krokussen staan in volle bloei ....









Ook even halt gehouden bij het watervalletje onder aan de Snijdersberg ......




aangekomen ... heb ik thuis toch even de fiets gepoetst en daarna een heerlijke douche ..... gevolgd door een lekker avondmaal ..... met Herve Kaas en du vraie sirop de Liège .... meer moet dat niet zijn ....

het weekend zou slecht worden maar even afwachten ... bij droog weer sta ik zondag paraat op t plein in Opgrimbie om negen uur ;...

We zien wel ....

**********************************************************************

****************************************************************************



MOPKE



Er is me al al dikwijls gevraagd:
''Wat doen jullie ouderen eigenlijk vanaf het ogenblik dat jullie op pensioen zijn?'' 
Wel, ik had het geluk een opleiding gekregen te hebben als ingenieur in de chemiesector. 
Eén van de dingen die ik het liefst doe is bier, Porto, wijn ,whisky en Duvel omzetten in urine.
Ik doe het elke dag en heb er echt veel plezier van. Het houdt me bezig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten