% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

zaterdag 29 oktober 2016

Zaterdag 29 oktober 2016







http://open.relive.cc/wf/click?upn=flHSUXb3xyYxeVtIyAnfN16EyPgn9FivLRONL6FDLP-2F7t05ENOpSrSrj7z0y-2F2F5Yb90zv2emgoNPIkFsly8NA-3D-3D_92vwZEGiMxsargADQLgkMSVCGW4EDGUgy0MuzJ-2FduFZ0KGX8BDmoGj7QHgDttb7gBtw6al4Si9qYBiY6MAQMSwj-2Bc2lSWy-2BDafiBdiWNU9QzCFpZlQRkZrux9tCHT6r-2BSU8sog3NKJr3U4uHLI160MhpzfsMNqfi-2BXxcXCxYAyC5XkYnFDzjh1l-2B0tkdH1oX4O5o2XTWbwTJsCGaAF6bJJ3SXXA4gplEW48Ca7CZF-2Bc-3D








Zaterdag ... morgen ... géén wind en helemaal niet koud ..... vertrek om halftien  samen met Berke ...
richting Vroenhoven en verder via Wolder naar de Wolderberg en de Lomboksluis en de zonneberg in Maastricht naar Lanaye en vandaar naar Kanne en verder naar Lava en de Moulin de boukay naar Wonck en via valmeer en Heukelom naar huis ... even een halte bij Mesjeu in Neerharen ..
een paar lekkere leffes makten van de rit een festijn ... weeral een mooie dag ....
nu ben ik de kachele aan t stoken en straks moet ik nog naar een feest  in Maasmechelen ...
morgen vertrekken we om negen uur hier bij mij thuis .... niet vergeten het winteruur in te stellen ... gelukkig maar , want na dat feest( het zou wel eens kunnen uitlopen ) wordt het morgen een hele kluif om op de fiets te stappen ....
maar s'avonds grote man ... s'morgens ook grote man ...
morgen gaat de rit op den Hollander .... weeral een zes à zeventig km en niet al te moeilijke hellingen ....mooie panoram'a's opzoeken  en genieten van de natuur ... ( en ook een beetje afzien .... )na de rit een paar trappistjes zullen zoals steeds weeral smaken ...



hier enkele foto's van onderweg vandaag ...




MOPKE


In de eerste graad, les godsdienst, vroeg de juf :"welk deel van het lichaam gaat het eerst naar de hemel?"
Mieke stak haar handje op en zei "Ik denk onze handen".
"Waarom denk je dat het de handen zijn, Mieke?"
Mieke antwoordde :"Omdat, wanneer je bidt, je de handen voor u vouwt in gebed, daarom moet God je handen eerst nemen."
"Wat een mooi antwoord" zei de juf.
Jantje stak zijn hand op en zei "Juf, ik denk dat het de voeten zijn."
De juf trok een bedenkelijk gezicht en zei :"Jantje, waarom denk jij dat het de voeten zijn?"

Jantje sprak "Juf, ik passeerde gisteren voorbij de slaapkamer van mijn ouders. Moeder had haar benen in de lucht, de voeten naar de hemel en ze zei 'God oh God, ik kom.' Had mijn papa er niet gaan opliggen, denk ik dat we ze kwijt waren!"


Geen opmerkingen:

Een reactie posten