% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

donderdag 3 december 2015

donderdag 03 december 2015

vandaag afspraak met "Jef"   om halftwee aan de kerk in Zutendaal .... mooi ritje : via gellik , Vroenhoven , naar Wolder , de Wolderberg, Apostelhoeve , Lomboksluis , Zonneberg , landje, Kanne , Neerharen en terug naar af ....


Supermooi weer en ik ben blij dat ik jef enkele nieuwe wegjes heb kunnen tonen ... hij was tevreden ( denk ik toch) en het is voor herhaling vatbaar .... De brave man is een héiééél stuk ouder als ik en heeft een supersnelle e Bike .... geweldig zo'n ding ... hij kon me wegrijden wanneer en waar hij wou maar deed het niet ... en zo hoort het ook .... geweldig !!! Zodra ik het niet meer kan opbrengen koop ik me onmiddellijk zo'n ding .... hij kan probleemloos 120 km afleggen en bergop gelijk een jong veulen ..... super ..... de batterijen opladen thuis ( duurt vier uur vertelde hij mij ) en hupsakee klaar voor de volgende rit .....

ik heb genoten hij ook ... na de rit een drink bij Mesjeu in Neerharen en de namiddag was perfect .....






Twee foto's aan de pastorij in Zutendaal en eentje aan de apostelhoeve in Kanne .....

************************************************************************


Filmpje van de rit :


https://youtu.be/EqTFUcFCNuE





***********************************************************************

MOPKE 

.........................................................................................................................................


Hier een filmpje van veeeeeeeel sneeuw in de dolomieten verleden jaar ......



ik heb dat met mijn smartphone gefilmd





https://youtu.be/4SDI0MNKJHU


**********************************************************************

Geen opmerkingen:

Een reactie posten