% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

maandag 28 december 2015

maandag 28 december 2015

 Bovenstaande foto : gemaakt in Oud Rekem ....Supermooi kasteel ..; allèèn spijtig dat men het zo laat verkommeren !!!

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
Drie dagen achter elkaar gaan fietsen .... mooi ( lente)weer .... ongelooflijk , maar er stond elke keer wel veel wind ...... gisteren nog eens de Slingerberg in Geulle en de Geuphemmerberg in Berg en Terblijt gedaan .... het ging goed ..; het gaat steeds beter ..... er is maar één minpunt en dat is dat de kilo's er gezwind bijkomen met deze feestdagen ..; geen erg ..... na één januari wordt de riem wat vaster aangetrokken en zullen de trainingskilometers gezwind de hoogte ingaan ..; nu is het nog 50 à 60 km maar vanaf januari komt er elke veertien dagen een tiental km bij .....
Het eten wat aanpassen en de drank wat minderen en dan komt dat vanzelver in orde ....
het was weeral een groene kerst maar dat heeft de feestvreugde niet kunnen bederven .....
Héél lekker eten en drinken .....





En tussendoor geschenkjes uitpakken ......ik heb een tweede actioncam gekregen ( zelf gekocht) maar na dat ik hem gisteren heb uitgetest kan ik niet anders als heel tevreden zijn ... het zullen weeral schitterende beelden worden in de dolomieten ..... zowel van het skiën als van het fietsen ;...
deze keer is de camera voorzien van WIFI en kan ik draadloos op mijn i phone het beeld opvragen ..... alsook kan het thuisfront me live op TV volgen .... alles kan tegenwoordig ..... het staat niet stil en daarvoor moet men trachten om "bij" te blijven ..... hetgeen al moeilijk genoeg is .....
Ik ga toch trachten dat zolang mogelijk vol te houden ....

Amazing wat allemaal kan tegenwoordig .....


Voilà ..; de kerst is voorbij en geslaagd .... iedereen was uitermate tevreden ..; dus ik ook !!!!b

nu resten nog een paar dagen om het jaar af te sluiten .... de temperatuur gaat elke dag een beetje naar beneden maar klagen mogen we zeker nog niet ....
Deze morgen ben ik nog eens gaan wandelen samen met de vrouw ...; +/- 8 km ... ik was helemaal niet moe maar ik voelde het toch in de benen ... ik ben het echt niet meer gewoon maar daar gaat ook verandering in komen ..... morgenvroeg opnieuw en ...............

Morgen namiddag ga ik nog een een ritje maken .... profiteren van het zonnetje ...... de zonnepanelen doen overuren en het resultaat is veel beter als verwacht .... het was en is een hele goede investering ..
...
Ondanks het minder goede jaar heb ik toch een 13000 km bij elkaar gefietst dit jaar .... het kan beter ..... ik ga het proberen in 2016 ... met de nadruk op " proberen"


Vanaf overmorgen zou het kouder worden .... vandaag wat hout gekapt hahahaha een boom geveld en alles is mooi op zijn plaats gevallen ......




Onderstaande foto : twee koppen koffie die met elkaar communiceren ......






%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%












Maak er nog enkele mooie dagen van en OP naar 2016 ..... zou ik zeggen .....



































Geen opmerkingen:

Een reactie posten