% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

zaterdag 5 december 2015

zaterdag 05 dec 2015

vandaag een zestigtal Km met de MTB en vééél wind ... man man man .... af en toe stond ik bijna stil .... maar ik klaag niet ... het gaat gezien de omstandigheden behoorlijk goed ..... rustig blijven en langzaam opbouwen is de boodschap ..... vermits ik toch in Tongeren passeerde ben ik even een bezoeken aan mij Tante en Nonkel gaan brengen ..... méér dan negentig jaar en nog behoorlijk goed ..; zeker van geest .... ben blij dat ik er nog eens geweest ben en heb beloofd dra nog eens terug te keren ..; maar dan met de wagen zodat ik een flesje wijn kan meenemen ....

het komt in orde //// een man een woord !!!!!

Morgenvroeg om negen uur sta ik weer paraat voor een rit .... vier a vijf maal per week een ritje ..; het zal wel in orde komen ..; dat is zeker ..... mijn Hernia : daar voel ik voorlopig niets meer van ( god zij dank ) maar toch alert blijven en niet te zwaar tillen .....


vermits ik niet zwaar mag tillen van de dokter vraag ik mijn vrouw steeds om me te helpen als ik ga plassen hahahahaha



Morgen zou het nog harder waaien ... geeft niet !!! de snelheid is onbelangrijk en tegenwind fietsen is héiééél goed voor de conditie = is hetzelfde als bergop rijden .....


Thuisgekomen heb ik een groot bord pasta naar binnengewerkt ... het was hoog tijd ;....
daarbij natuurlijk een lekker wijntje .....

Den deze heb ik vandaag op internet besteld ..... kwestie om niet droog te vallen .... een reserve van 2009 voor nog géén vijf euro ..... weeral een koopje gedaan ..... s' morgens besteld ..; twee dagen later in huis zonder verzendkosten ...... kan niet beter !!!!


*****************************************************************


MOPKE



************************************************************************






Hier nog wat nostalgie : klik op de link ... ( muziek luid ) 



www.youtube.com/embed/DKNQQDUJLlc

**************************************************************************




Ik kan mijne  fiets niet meer vinden ......















Geen opmerkingen:

Een reactie posten