% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

maandag 21 december 2015

Maandag 21 December 2015

Beste Bloglezers ,
langs deze weg wil ik jullie uiteraard bedanken om dagelijks mijn blog te lezen ... aan het aantal lezers te zien valt mijn blog wel in de smaak .... ik doe mijn best .... jullie de rest !!!
Het jaar loopt stilaan te einde .... voor mij was het  een kwakkelaar >... kwetsuren en ziektes  hebben roet in het eten gegooid maar nu ben ik weer op en top .... en de plannen lopen volop !!!!

De kersttijd zit eraan te komen en de kerstboom en cadeaus liggen klaar .... jaarlijks bij mij thuis een heel mooi moment dat ik koester .... geschenken geven is nog mooier als geschenken ontvangen .....
het wordt weeral een prachtige kerstavond met gepast eten en de gepaste wijnen .... ik heb het ondertussen al 64 keren mogen meemaken ... hopelijk volgen nog vele jaren .... maar als het niet zo mocht zijn .... geen getreur: ik heb al veel gekregen van het leven en weet het ook te waarderen ....

Ik ben de jongste van het nest .... maar toch al 64 lentes ..... op de fiets gaat het nog méér dan behoorlijk .... ik heb een sterk lichaam gekregen van mijn ouders/grootouders .... maar ook ikzelf heb een groot aandeel hieraan .... ik ga zoveel mogelijk fietsen /wandelen enz enz. Bewegen is de boodschap .... zeker op leeftijd .... ik voel me goed ..... ik blijf in beweging ... ik geniet ... dagelijks van de kleine of grote ritten /dingen .....


Tussendoor snoep ik af en toe ( meermaals) van een lekker flesje wijn ..... miljaar : het leven is mooi .....




Binnenkort zit er weer een wintervakantie aan te komen ..... ook hier geniet ik mateloos van ... ik kijk er elk jaar naar uit ..... de natuur het lekkere eten en vooral een lekker fles wijn !!!!!



Kerstmis een tijd om eens na te denken over de zin van het leven .... wat is geluk ???? mijn inziens de kleine zaken van het leven .... lekker eten en drinken ..... genieten van de kleine dingen .....




tussendoor sporten om het overtollige vet weg te werken ..... maar ondertussen toch ook genieten .....
afzien ..... wind in de rug moet je eerst verdienen door een tijd lang wind op kop te rijen ..... bergaf moet je eerst bergop verdienen .....




ik wil jullie allemaal PRETTIGE Feestdagen wensen , maar ook voldoende beweging om al het goede eten en drinken te verwerken ...... een mooi en gezond 2016 ...... vele zonnestralen en af en toe één straaltje voor mij , dan ben ik al tevreden !!!!









Laat het jullie goed gaan en denk eraan : plezier en genot moet JEZELF maken ...... het allerbeste en tot binnenkort .....


%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%


INFORMATIEF


ik kan goed fietsen maar den deze ??? amaai ... die kan het nog veel beter ... klik op de link ...


s://www.youtube.com/embed/BM0oQIRIyrs



**************************************************************************


MOPKES






Nieuwjaarsbrief van JEFKE

Wij zijn in dit kleine land geboren
Maar, stilaan gaat dit land verloren
Stilaan verliezen wij onze cultuur
Wij worden verdrongen op den duur

Wie naar hier komt, begint te eisen
Aan de school staan vrouwen te krijsen
Die met hun doekje hebben de luidste krijs
Zij beschuldigen de juf zonder enig bewijs

Als men iets weigert, is men een racist
Als men anders denkt, heeft men zich vergist
Natuurlijk zijn de meesten toch brave mensen
Ze moeten wel beseffen wat wij van hen wensen

Wij hebben voor hun kinderen klassen
Daar leren zij hoe zich aan te passen
En weigeren hun ouders dat heel stug
Wel, dan kunnen zij altijd nog terug

Wij horen toch wel bij de besten
Zij komen allen naar het Westen
De Oostbloklanden die hen weigeren
Doen ons toch een beetje steigeren

Wij zijn toch de ongelovige honden
Wij, die vrouwen ook mensen vonden
Bij Arabieren is een vrouw een machine
Die alleen de stoere man moet dienen

En nu komen ze allemaal naar hier
De deur staat wijd open, niet op een kier
Maar, niemand weet wat wij zullen doen
Als ze niet per duizend komen, maar per miljoen

Natuurlijk moeten wij die mensen helpen
Maar, de toevloed moeten wij ginder gaan stelpen
Hoe, daarover raakt het Europa niet akkoord
Tot wij, ongelovige honden, worden vermoord
  
klein Jefke 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten