% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

zondag 20 december 2015

Zondag 20 december 2015


Mooi verkeersbord en zeker niet overbodig ..... ge zult het maar aan de hand hebben !!!

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Gisteren zaterdag een zeventigtal km .... Ritje Slavante , Wolderberg ,Zonneberg en terug via Kanne .... er stond veel wind maar het was uitzonderlijk warm .... het kon wel lente zijn ....



Matig tempo maar in de winter ( lente) moet dat niet meer zijn ..... ik ben an t proberen om dagelijks een vijftigtal km of iets meer te gaan , steeds met de MTB ..... ik voel in de poten dat de conditie er zit aan te komen ..... langzaamaan conditie opbouwen en profiteren van het mooie weer ....
een periode met slecht weer zit eraan te komen , zeker weten en denk eraan het kan in de maand Maart zelfs nog heel slecht weer zijn ..... we zien wel .....
Vandaag zondag weeral geweest en FLINK groot verzet tot in Kanne ..... gans alleen en niemand om me weg te steken , integendeel , ik heb het me nog moeilijker gemaakt ... met de allergrootste versnelling opboksen tegen de wind .... met een klein verzet terug met de wind in de rug .....
het gemiddelde is dan ook niet hoog maar dat geeft niet .....

Na de ritten ook steevast een paar druppels bij Mesjeu in Neerharen ....een beetje zeveren met de vaste staminees ... moet kunnen ....






enkele beelden van onderweg van vandaag .....

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%


en dat er wind stond bewijzen de volgende beelden ... de moekes drilden volop !!!klik op het pijltje



......................................................................................................................................................


MOPKES




Een kippenkweker zit in zijn stamcafé
naast een vrouw en bestelt een glas champagne.
                               De vrouw kijkt op en zegt: 'Kijk nu,
ik bestelde ook net een glas champagne.'
                               'Wat een toeval', zegt de man, 'want
dit is een speciale dag voor mij.
                               Ik heb iets te vieren.'
 
                               'Voor mij is het ook een speciale dag
en ik ben ook aan het vieren, zegt de vrouw.'
                               'Wat een toeval,' zegt de man. Als ze
klinken vraagt hij : 'En wat ben jij aan het vieren ?'
                               'Wel, mijn echtgenoot en ik proberen
al lang een kind te krijgen en vandaag vertelde mijn dokter dat ik
zwanger ben.'
                               'Wat een toeval', zegt de man. 'Ik ben
een kippenkweker'. Jarenlang waren mijn kippen onvruchtbaar, maar
vandaag zijn ze eindelijk bevruchte eieren beginnen leggen.'
                               'Dat is groot nieuws', zegt de vrouw.
'En hoe werden je kippen vruchtbaar ?'
                               'Ik veranderde van haan.' antwoordt hij.
                               Zij lacht eens . . . . . . en zegt :
'Wat een toeval' . . ..







%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%







Onderwerp: Fw: FW: kerkraad ...


> De vrouw van de dominee in een heel klein dorp is in verwachting van het zevende kind en de dominee vraagt de kerkraad om een loonsverhoging.
> De kerkraad discussieert of dit wel kan en hoeveel dan wel.
> Om de kerkraad over de streep te trekken, staat de dominee op, vouwt zijn handen en sluit zijn ogen waarna hij zegt:
> "Een baby is een geschenk van God en ieder geschenk van Hem moeten wij aannemen."
> Waarop de stem van een oud vrouwtje achteruit de zaal komt:
> "Regen is ook een geschenk van God, maar als we er teveel van krijgen trekken we een rubberen jas aan."


%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%


> Alleen wie moppen verdraagt mag dit lezen...

> Waarom hou ik ervan gepensioneerd te zijn?

> - Hoeveel dagen zijn er in een week voor gepensioneerden?
> 6 zaterdagen en 1 zondag.
> - Wanneer is het bedtijd?
> Drie uur nadat ik in m'n zetel in slaap ben gevallen.
> - Hoeveel gepensioneerden heb je nodig om een lamp te vervangen?
> Eén, maar het kan de ganse dag duren.
> - Wat is het grootste probleem van gepensioneerden?
> Er is nooit genoeg tijd om alles gedaan te krijgen.
> - Waarom hebben gepensioneerden er geen probleem mee "senioren" genoemd te worden?
> Er hangt een korting van 10% aan vast.
> - Wat vinden gepensioneerden van "formele kleding"?
> Veters in de schoenen.
> - Waarom tellen gepensioneerden eurocentjes?
> We zijn de enigen die er tijd voor hebben.
> - Waarom ruimen gepensioneerden zo moeilijk hun kelder, berging of garage op?
> We weten dat, van zodra we dit gedaan hebben, de kinderen er hun gerief willen stapelen.
> - Hoe noemen gepensioneerden een lange brunch?
> Het begin van een normale dag.
> - Hoe beschrijf je het best het pensioen?
> Een 'niet eindigende koffiepauze'.
> - Wat is het grootste voordeel van cursussen voor gepensioneerden?
> Onze ouders worden niet verwittigd als we 'brossen'.
> - Wat doen we tijdens een week?
> Van maandag tot vrijdag niets, op zaterdag en zondag rusten.

> Voordelen van hogere leeftijd

> - Reporters ondervragen een 104-jarige vrouw :
> "En wat vindt u het leukst aan 104 jaar zijn?".
> Zij antwoordt gewoon : "Geen druk meer van leeftijdsgenoten".

> Het voordeel van seniel worden

> Dat is je eigen Paaseieren verstoppen en er plezier aan beleven ze te zoeken.

> Ik ben zeker oud geworden

> 'k Heb al twee overbruggingen, een nieuwe heup, nieuwe knieën, overwon prostaatkanker en diabetes.
> 'k Ben halfblind.
> 'k Hoor niks dat stiller is dan een jet-motor.
> 'k Slik per dag 40 medicaties die me duizelig, verdwaasd maken en me black-outs bezorgen.
> 'k Krijg symptomen van dementie.
> 'k Heb een slechte bloedcirculatie.
> 'k Voel bijna m'n handen en voeten niet meer.'k Weet niet meer of ik 86 of 92 jaar ben.
> 'k Ben al mijn vrienden kwijt.

> Gelukkig heb ik m'n rijbewijs nog.

> Mijn lichaam wil niet meer mee, m'n dokter stuurt me naar een fitness club.
> ‘k Schrijf me in bij de aerobicgroep voor senioren.
> Ik buk, draai, duizel, spring op en neer, zweet een uur lang.
> Als ik mijn gymschoenen aan heb, is de aerobics voorbij.

> Een oudere dame wil haar testament opstellen en stapt naar haar notaris.

> Ze heeft twee punten die zeker uitgevoerd moeten worden.
> "Ik wil gecremeerd worden" zegt ze "en ... 'k wil in het winkelcentrum gestrooid worden".
> "In het winkelcentrum ... gestrooid worden?" vraagt de notaris.
> "Dan heb ik m'n dochter minstens 2x per week op bezoek" zegt ze.

> Hoe vermijd je rimpels?

> Blijf eten tot je huid strak zit.

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%




Een man en een vrouw die elkaar niet kennen staan voor het treinloket. Allebei willen ze met de nachttrein naar Rome. De werknemer achter het loket vertelt dat er nog maar 1 tweepersoonsbed beschikbaar is en dat ze zelf maar moeten onderhandelen wie dat bed krijgt. Zowel de man als de vrouw moeten echt volgende dag in Rome zijn, dus besluiten ze na enige overleg het bed te delen. Ze kleden zich om en gaan ieder aan een kant van het bed liggen. Na ongeveer een halfuurtje vraagt de man: "Kan je wel in slaap komen?" De vrouw antwoordt dat ze het een beetje koud vind. "Daar kunnen we maar 2 dingen aan doen", zegt de man. "Of ik ga voor jou een deken halen of we doen alsof we gehuwd zijn." "Nou," zegt de vrouw na enig tijd nadenken, "laten we dan maar doen alsof we gehuwd zijn." Waarop de man zegt: "Oké, dan moet je zelf het dekentje gaan halen!"




%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%














Geen opmerkingen:

Een reactie posten