% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

donderdag 15 juni 2017

Donderdag 15 Juni 2017



Gisteren Ourtalroute ... vandaag met de Tandem op den Hollander .....supermooi weer en de wind door de haren ..; wat wil je meer ??,
Teven heb ik het nuttige aan het aangename gekoppeld en even een nieuw achterwiel gaan bestellen voor de Tandem .... het is te zeggen : een nieuwe velg want de zijwanden zijn ferm versleten van het remmen en ik wil géén risico's lopen in de dolomieten : dus : nieuwe velg ....
Moeder heeft geprofiteerd en snel een nieuwe zonnebril gekocht ....

héérlijk lostrappen op vlakke wegen vandaag ... nodig na de pittige rit van gisteren ....





Carmen geniet er ook van en ziet het stilaan zitten om binnen enkele maanden naar de dolomieten te trekken en de "stoneman" te rijden ....

De voorbereidingen zijn het halve werk en ik weet precies waar ik mee bezig ben ... langzaam opbouwen .... juist materiaal en juiste versnellingen .... het scheelt een stuk ... zeker weten ...

Vooral de Giaupas en de Lavaredo zijn twee kleppers ..... met verstand aanpakken dus .....


Morgen staat er weeral een rit met de tandem op t programma ... zaterdag met de Koersfiets en zondag weer mat de Tandem ... ik heb een druk programma ....


van alleen gaat het niet ..; zeker niet in de bergen ..... genieten kan je pas als je goed getraind bent ....anders is het afzien en daar doe ik niet meer aan mee .....

Ook zal ik mijn dromen meenemen en het zullen weeral prachtige beelden zijn .... ik ken het parkoers vanbuiten en weet nu al waar ik ga stoppen , eten ,rusten, foto's maken enz enz ....


het weer zal ook goed zijn want ik vertrek pas als ze een langere periode van goed weer voorspellen ... wanneer ??? onbelangrijk ... mijn valies is snel gemaakt en ik heb 365 snipperdagen per jaar in een schrikkeljaar zelfs 366......








De trofees zullen mooi staan tussen al die anderen ....

goede voorbereidingen zijn essentieel .... hoe ouder men wordt ... hoe méér tanden op de fiets en hoe minder in de mond hahaha ...


intussen goed trainen en genieten van het mooie België want ook hier liggen prachtige routes ....


ik ken ze allemaal en meermaals gereden .... sommige zijn heel pittig .....


soms heb ik het geluk om mooie foto's te maken in de ardennen zoals deze : een "wouw" fam. van de buizerd ....


termiet zoeken en ook een muisje of iets dergelijks weten te verschalken ....


********************************************************************

voilà dat was het voor vandaag ..... nu wat zonnen eiplonsen in het zwembad ...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten