% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

woensdag 21 juni 2017

Woensdag 21 Juni 2017



Vandaag langste dag van het jaar en ook misschien heetste dag van het jaar ... 32 graden .....
Zéér vroeg vertrokken ... om zeven ..... heerlijk fietsen tot een uur of elf ..... lekker fris ....

De reisweg ging van Maasmechelen naar de Bemelerberg, Sibbe , Ingber en vervolgens naar Slenaken Teuven ..... Hombourg, Montzen , Lontzen en Raeren ... vervolgens op de Vennbahnroute  tot In Sourbrodt ..; botrange ( hoogste punt van België) en vervolgens via Jalhay Gileppe Membach naar henri Chapelle ... voerstreek kanne en z enz terug naar huis .... ongeveer 207 km .... ik ben zonder stroom gevallen met mijn GPS ... zodoende

Ziehier de rit ....klik op relive your ride en zet op full screen !!!


Relive your ride












Berke Eric en ik , we hebben genoten ( bij momenten afgezien van de warmte ) maar we hebben dat met verstand aangepakt en enkele keren gestopt om de vloeistof bij te vullen ..; het was nodig .........







De Vennbahn is de moeite waard ..... ik wil die zeker eens tot in Luxemburg rijden ..... in elk geval ... we hebben het gedaan en genoten .... ook culinair onderweg ..... zijn we niets tekortkomen .....









Wl je ECHT op 700 m hoogte ... moet je de trappen op ..... hoogste punt van België ..........


****************************************************************************


Mooi kleurtje ....... een beetje gebakken ...... UNA GAMBA in het Spaans .......

de voorbereidingen voor Stoneman lopen voortreffelijk ..... ook de warmte moet men trotseren ... het kan in de dolomieten ook zeer warm zijn ......
Als je met mij meegaat moet je graag bergop rijden en niet zagen en zeveren voor een paar KM .....


Ik heb genoten vandaag en chapeau voor mijn mede toeristen ze zijn ui het goede hout gesneden ..... laten lopen waar het kan en wachten waar het moet .... géén gezever ..... in het verleden !!!!! ik heb er mijn toet vol van ......


Zijn we gek om met zulk weer zover te rijden ???? ik denk van niet .... ik heb vandaag zesduizend calorieën verbruikt .... dus : laat maar komen dat lekkere eten ....verbranden moet je het eten .....
je wordt niet dik van een glas water , wel van een suikerwafel ..... maar ho .. die hebben we vandaag ook gegeten en zelfs met slagroom .... maakt niet uit ..; ze is allang verbrandt .....

Binnenkort ROUTE LEGENDE


watjes blijven thuis ......


..............................................................................................................................

moppie 


k heb een nieuwe vriendin, een Duitse. 
Maar omdat mijn Duits niet zo goed is praten wij Engels met elkaar. 
Wij geven elkaar ook punten voor de sex. 
Meestal roept ze seven of eight. 
Maar toen ik haar gisteren anaal nam gilde ze: Nine, Nine, Nine. 
Het hoogste punt wat ik ooit gehaald heb. 
Ik ben zo trots op mezelf.




hahahaha 











Geen opmerkingen:

Een reactie posten