% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

zondag 18 juni 2017

Zondag 18 Juni 2017




   Vandaag zondag met ma op den tandem een ritje gemaakt .... RECUPERATIETRAINING .....

dit is nog voornamer als altijd maar vlammen ... de spieren de tijd en de rust geven om te herstellen ....ik weet perfekt waar ik mee bezig ben .... afzien combineren met genieten , anders blijft het niet duren en ook wat moet nog ??? niets meer .... het nuttige met het aangename combineren ....
maai wat is het leven mooi ... ik heb wegjes gekozen vandaag in de " lommer"    en vooral vlak ....

onderweg enkele bekenden tegengekomen en een babbel geslagen .... in Neerharen bij Mesjeu op het terras een lekkere LEFFE gedronken ... het was er OPVALLEND rustig .... bijna leeg ??? géén idee waarom ...




Soit ... weeral een mooie zondagvoormiddag .... thuis samen het middageten gemaakt .... heeeeel lekker en  vooral vergezeld van een heerlijke wijn ... getoverd uit mijn wijnkoeler .....








 een uitzonderlijk goede wijn uit Spanje .... 90 punten van de gerenommeerde wijnkenner " Parker"

en 14,5 graden alcohol .... amaai een lekker beestje ..... we hebben ervan genoten ............


buiten is het uitzonderlijk mooi weer en het zwembad nodigt uit voor een duik en dat gaat ook gebeuren ....






allez .... weeral een zondag om in te kaderen .... morgen ??? vooreerst winkelen zegt moeder de vrouw ..; de voorraad bijvullen .... dinsdag een ritje met de tandem en woensdag ' de beste en minst hete dag van de week staat een lange rit op het programma en met lang bedoel ik ook lang ....
misschien naar Monschau .... maar dan via een hele andere weg als gewoonlijk .....
vroeg vertrekken ... om zeven uur en niet de moeilijke maar de LANGE weg .... iets over de TWEEHONDERD kilometer en vele stukken over de RAVEL ( treinspoor) om via de baraque Michel terug te komen .....
Twee rustpauzes voorzien ..... hoe laat terug ??? joost mag het weten ... kan me ook niet schelen ...
ik zie en hoor wel wie meegaat .... desnoods alleen .... daar zie ik ook niet tegenop ....
eerst nog eens goed op de landkaart kijken .... voor mij is het ook nieuw ... maar ik vind dat wel ... of twijfel je daaraan ??


heenweg via Lontzen en Montzen Raeren en terug via Sourbrodt en baraque Michelle .... Gileppe Membach .... H chapelle en Visé ...

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%


Hier nog eens de Link van mijn rit Stoneman MTB 2016 GOLD

voor voor wie het nog niet mocht weten .... stoneman dolomiti MTB =

110 KM en 4750 hoogtemeters .... Vijf bergpassen en vijf stempelcontroles onderweg ....
1) Leckfeldsattel
2)Passo Silvella
3)Padola
4) Rotwand
5) Markinkele


een hele boterham ... dat zijn DRIE normale dagritten maar dan op één dag ..... ga er maar aanstaan .... s'morgens om zes uur vertrekken en s'avonds d terug om negen uur en dan moet ge U onderweg niet bedenken .... en dit TWEEMAAL op drie dagen tijd !!!! amaai ... ik weet niet hoe maar ik heb het gehaald .... TWAALFDUIZENDVIJFHONDERD calorieën had ik verbruikt ...OEPS !!!

de trofees staan op mijn bureau .... emotioneel enorm waardevol ..... telkens ik hen aankijk komen de emoties boven ... dit neemt me niemand af ... ik ben er enorm trots op ....

dit jaar samen met de vrouw met de tandem op de weg .... wel op DRIE dagen maar toch een uitdaging ... vrouwlief is al ZEVENTIG jaar en ik al ZESENZESTIG ... het kan tellen .... elke dag 2000 Hoogtemeters !!!!we zien wel .... we wassen dat varkentje wel ...gezond blijven is de boodschap en ondertussen met volle teugen genieten van het leven .... eten en drinken ??? alles .....
de calorieën vliegen eraf ..... bewegen en nog eens bewegen ..; heel voornaam op latere leeftijd ;;;;









https://www.youtube.com/watch?v=-eNW0TAfQAs






............................................................................................................................................................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten