% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

maandag 26 juni 2017

Maandag 26 Juni 2017





Vandaag waren we maar met twee .... maar desalniettemin weeral een leuke rit .;;; iets over de honderd km .... enkele nieuwe wegjes gevonden een eerlijk zijn ook enkele keren VAST gereden ....doodlopend ... maar zo leer je de weg .... het land van Herve heeft bijna géén geheimen meer voor mij .... en ik fiets er graag ... heel graag zelfs .. op en neer niet te steil maar toch af en toe een kuitenbijter .....

Berke en ik hebben dat ritje goed afgehaspeld .... af en toe slenteren en zoeken en af en toe een beetje "door" trekken ....

In aubel hebben we rust genomen en kennis gemaakt met een leuk Nederlands koppel ... een goede babbel geslagen en het allerbeste gewenst .... ideeën uitwisselen kan nooit kwaad .....





Bois de Halleux nabij Renouprez ..... .... waar is dat ?? zoek het maar uit .....







Mijn garmin gaf aan dat ik over de 800 Hm had overwonnen ... mijn pas geïnstalleerde app van Ride with GPS gaf méér dan 13OO HM aan ?????? ergens een foutje ... moet dat nog onderzoeken ....

k kom er wel uit ..... even onderzoeken ..... ( garmin is juist mijn idee)


klik op de link voor de rit van vandaag ....

https://ridewithgps.com/trips/15594261




In elk geval weeral een mooie rit en na een lekker middagmaal heb ik besloten om vandaag NIETS meer te doen ..... morgen is another day en het werk loopt niet weg !!!!


Morgen dinsdag voormiddag zou het nog droog zijn ..; dus een rit met de tandem ..... de stoneman komt met rasse schreden naderbij ....

klik op de link voor meer info

http://stoneman.it/



mijn trofees zijn binnen en er komt dit jaar waarschijnlijk nog eentje bij ..... we hebben een doel en deze maal met de tandem .... een hele uitdaging .... elke dag 2000 hm ... een fietser weet wat dat wil zeggen ..... niet nadenken en trappen .... maar tegelijk genieten ..... zoals vandaag met een leuk terrasje en hopelijk ook leuke mensen om mee te babbelen .;..

gelukkig bestaan er naast de hoop troep en ellende van Is en moslims toch nog vreugde aan het leven en blijven we gespaard van die ellende van bommen en aanslagen ..... miljaar ... waar zijn die mensen mee bezig ???? zouden wij hetzelfde doen mochten we ginder zijn opgegroeid ???? wie zal het zeggen ....

ik ben in elk geval blij in België te wonen en ondanks de aanslagen waarbij vele onschuldigen het leven lieten , toch één bedenking .... elk jaar méér dan VIERHONDERD verkeersdoden .... en daar wordt liCHT over heengegaan ... sommigen vinden het al normaal .... ???
toch iets om over na te denken .... gedragen we ons normaal in het verkeer ????








voilà .... gisteren een nieuw crankstel voor de tandem besteld bij bol.com en vandaag reeds onderweg ....gene zever , goedkoop en correct .... ik zal goed gewapend zijn voor de steile dolomietenpassen ....
een goede voorbereiding is het halve werk .....

 

42   32   22      en vanachter tot 34 ....... het zal wel lukken ...... tanden genoeg ... méér als in mijn mond hahahaha.......


%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Geen opmerkingen:

Een reactie posten