% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

vrijdag 16 juni 2017

Vrijdag 16 juni




Deze morgen zei ik tegen de vrouw : ik ga me een elektrische fiets kopen... no way zei ze ... maak er U maar zelf ene ..... dat heb ik dan ook gedaan en het resultaat is bevredigend .... van hier tot aan de café om een pintje te zuipen .... is de batterij van mijn boormachine voldoende sterk .... Hupsakee...

*************************************************************************


Vandaag ben ik om ZES uur opgestaan ... eerst een flink ontbijt ... daarna het zwembad zuiver gemaakt .... om acht uur heb ik het grasmachine aan de gang getrokken ....
vrouwlief heeft ondertussen de veranda een flinke beurt gegeven .....

om half elf heb ik aan de noodrem getrokken en we hebben ons omgekleed voor een rit met de tandem ....
Stoneman nadert met rasse schreden en trainen is belangrijk en tegelijk genieten .... nog belangrijker ...












 Mooi ritje op den Hollander ... met mooie plekjes en leuke terrasjes ... af en toe afstappen en niet voorbijrijden gelijk een zot is heel voornaam.......

62 km en driehonderd hoogtemeters .....genoeg vooralsnog .... ma doet het goed en we gaan de km en vooral hoogtemeters de komende dagen gestaag omhoog drijven ...............

We pakken dat met verstand aan en dat wil zeggen dat Stoneman waarschijnlijk gaat lukken ( mits gezond blijven )

hier de link van de rit van vandaag ... gewoon op klikken en op full screen zetten ...
geniet ervan ......


https://www.relive.cc/view/1039378263






Dit is een mooi voorbeeld van hoe je een boom naar de kloten kunt helpen .. maai ... doe hem dan heel om ........ zo ziet het echt niet uit .......

***************************************************************************
Onderweg ook twee keren de koers gezien ..... ZLM ............

ene keer in Elsloo en ene keer op de geuphemmerberg ..... mooi meegenomen ....















Ze liegen voorbij maar ik heb er toch een paar herkent ... zoals Kittel en Greipel .......


Mooie dag ..... alles erop en eraan ..... in Sibbe twee Kwaremonts gedronken en nu bij het avondeten een flesje wijn ..... daarbij goed getraind en vooral goed genoten ....
Morgen zaterdag start om halfnegen op t plein voor 130 km ongeveer op de Hollander ... met vele hellingen en een leuk terrasje ... weeral de lotto gewonnen ....

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Gisterenavond ook nog enkele mooie zonsondergangen gefilmd .....







Je hoeft echt niet ver weg te trekken om te genieten van de natuur ...... voorwaarde is wel : OOGJES Open !!!! TV uit en naar buiten gaan .... !!! denk er maar eens over na ....
gr en tot het volgende bericht .....


%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%


Geen opmerkingen:

Een reactie posten