% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

zaterdag 17 juni 2017

zaterdag 17 juni 2017




Stoneman werkt me op mijn zenuwen ... als ik iets in mijne kop heb .... dan moet dat ook gebeuren ....

de planning  loopt goed ..; de trainingen ook .. stap voor stap zoals de voorbereidingen om toevoet naar santiago te gaan ... met verstand aanpakken ....

Mutti zit na lang aarzelen ook op de juiste weg ......

ik zit niet stil en omdat we dit evenement met de tandem gaan rijden had ik gedacht dat het ook een speciale trofee verdiend
ik heb er mijn gedachten eens opgezet en samen met de organisator ( hij is akkoord met mijn gedachtengang )gaat hij een speciale trofee maken ... ik heb hem het voorbeeld gestuurd ... hij gaat het uitvoeren ...




ik heb een foto gemaakt van het logo en daarna uitgeprint ( tweemaal ) en vervolgens uitgeknipt en op elkaar geplaatst ..... ziet uit zoals een tandem .....

Roland Stauder gaat deze trofee nu maken van "edelsthal" innoxidabel  zeggen wij .....

geef toe ;;; het ziet goed uit en is ook uniek ......alleen moeten we de stoneman nog rijden natuurlijk , maar die ons kent zal niet twijfelen ..... gezond blijven dat is onze enige bekommernis ....


vandaag zaterdag hadden we afspraak om halfnegen .... ritje hollander ..... zoals steeds de laatste tijd stond er weeral veel wind ... geen erg , ik heb dat graag .... daar wordt je sterk van .....
bijna honderd km en ook heel wat hoogtemeters .... Kuitenberg, oude elkenraderweg, dikke buiksteg , eyserheide, fromberg en kniebusberg .... waren de voornaamste hellingen .... mooie panorama's en superrustige wegen ....

af en toe onderweg enkele " ervanafgereden" ze wilden spelen ..... dat ze thuis met de vrouw maar spelen .... als ze me uitdagen ..... krijgen ze lik op stuk .... de Fromberg met buitenblad ....!!! ze weten niet wat ze zien en vooral wat ze voelen in  de achterste poten ......hahaha

respect krijg je niet , dat moet je afdwingen .....

onderweg in sibbe weer een heerlijk terrasje en een koppel kwaremonts achterover geslagen ....gelachen en gebabbeld met andere wielertoeristen ..... in gestrekte draf verder naar huis .....
mooie fietsdag en de mannen hebben weeral enkele wegjes kennen geleerd .....

hier enkele foto's van vandaag ...















Fietsen is een feest of beter gezegd "kan" een feest zijn als je de juiste personen mee hebt ....
in elk geval ga ik mijn attidude niet veranderen ....ik rij graag bergop maar ik kan ook geregeld afstappen om een foto te maken of om te genieten van de natuur .... af en toe "door" trappen hoort er ook bij maar is niet hoofdzaak ....


hier de link van de rit van vandaag ...



https://www.relive.cc/view/1040699575



%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%







Geen opmerkingen:

Een reactie posten