% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

donderdag 9 juli 2015

Donderdag 09 juli 2015

Eergisteren dinsdag bij de Chirurg geweest die me geopereerd heeft ... foto's gemaakt en samen bekeken .... hij was uiterst tevreden en alles is mooi aan elkaar gegroeid ... ik mag er weer vol tegenaan .... hij was wel versteld van de snelheid dat ik genezen ben ... de goede conditie zal dan toch wel een rol spelen ... in elk geval mag ik weer bijna alles ....

deze morgen donderdag een mooie rit gemaakt in het land van Herve ..; samen met E. Schouben ... ik heb hem eens een mooi parkoers gewezen in mijn favoriete landschappen ... steeds op en af en geen al te moeilijke of steile hellingen ... hele rustige wegen , nauwelijks wagens te bespeuren .... voor herhaling vatbaar ....
Ik hab bijna 92 km en meer dan 700 hm ..... er was één buitje voorspelt en dat buitje hebben we ook gehad ,maar dat kon de pret niet derven ....

Ik heb met de MTB gereden en niet snel maar ik heb genoten en met een hoge omwenteling de bulten genomen .... goede training voor de marathons die eraan zitten te komen in september ....
Morgen zaterdag en zondag ga ik er nogmaals tegenaan .... volgende week rust ..; we krijgen bezoek uit spanje en dan zal er niet gefietst worden .... wel een beetje opletten dat de kilo's er niet terug bij komen ....

Morgen een korte rit maar zaterdag zal het flink over de 100 km zijn .... ik zie wel ........

****************************************************************************

mopke



Geen opmerkingen:

Een reactie posten