% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

zondag 12 juli 2015

Zondag 12 juli 2015



Aan mijne prostaat heb ik het nog niet ... mijn STRAAL is nog uitstekend !!!! hahahah
*******************************************************************************


Gisteren zaterdag flink over de 100 km en vandaag geoefend op het klimwerk ... ELF keren de slingerberg .... rondje draaien .... slingerberg op en snijdersberg af .... met een hoog trapfrequentie ...
goed en ik ben uiterst tevreden .... helemaal nog niet moe maar ik heb moeten afbreken wegens de regen ,anders had ik er nog een paar keer bijgedaan .... volgende week zoals eerder gezegd gene fiets ... ik krijg bezoek uit Spanje ..... een weekje rust is ook niet slecht .... ik heb nog de ganse maand augustus om me voor te bereiden op de komende dolomietenmarathons in september ....

Komt in de sjacoche ............ zeker weten .... met mijn sleutelbeen gaat het uitstekend en ik heb er helemmal geen last meer van .... knap werk van die chirurg in Genk ... bedankt daarvoor ....

Op de groene grafiek kan je duidelijk de elf beklimmingen van de slingerberg zien .... hij is exact 1 km lang en een hoogteverschil van 58 meter .... dus een gemiddeld stijgingspercentage van 5.8%....
niet steil en ideaal om te trainen ........

Een buitje regen heeft roet in het eten gegooid .... ik ben dan maar naar huis gereden .... toch ben ik tevreden over de rit .... mijn gewicht blijft ook op peil ... 80 kg .... DRIE kg ben ik al kwijt .... in de maand augustus moeten er nog drie vanaf .... maar dat gaat zondermeer vlot lukken .... de langere ritten zitten eraan te komen en dat vreet caloriën ....

Voilà .... volgende week waarschijnlijk géén berichten wegens andere activiteiten ....

lees onderstaande tekst : iets om over na te denken ...........

Omdat ik op leeftijd ben, ben ik aardiger voor mezelf, en minder kritisch op mezelf geworden.
Ik ben mijn eigen vriend geworden.
Ik heb te veel dierbare vrienden deze wereld zien verlaten, te vroeg; voordat zij konden begrijpen hoe groot de vrijheid is met het ouder worden.

Wiens zaak is het, als ik ervoor kies om te lezen, of om op te computeren, tot 04:00 uur in de morgen, of slapen tot 's 12.00 uur 's-middags?
Ik zal dansen met mezelf op die prachtige muziek van de 50, 60 & 70 's, en als ik op hetzelfde moment, zou willen huilen om een verloren liefde, zal ik dat doen.

Ik zal op het strand lopen,
in een badpak dat strak is gespannen over een uitpuilende lichaam, en duik met overgave in de golven, als ik daarvoor kies, ondanks de medelijdende blikken van de jetset.
Ook zij zullen er ooit oud uit gaan zien.

Ik weet dat ik soms vergeetachtig ben.
Maar nogmaals, een deel van het leven ben ik ook vergeten.
En misschien herinner ik me uiteindelijk de belangrijkste dingen.
Zeker, door de jaren heen, is mijn hart wel eens gebroken.
Hoe kan je hart niet breken, als je een geliefde verliest, of wanneer een kind lijdt, of zelfs als iemand 's geliefde huisdier wordt aangereden door een auto?
Maar, gebroken harten geven ons kracht begrip en mededogen.
Een hart dat nooit gebroken, is ongerept, en steriel, en zal het nooit de vreugde kennen van het onvolmaakte.

Ik ben gezegend lang genoeg geleefd te hebben om mijn haar grijs te zien worden, en dat mijn jeugdige lachen voor altijd zal worden geëtst in de diepe groeven op mijn gezicht.
Zo velen hebben nooit gelachen,
en zo velen zijn gestorven voordat hun haar zilver kon worden.
Als je ouder wordt, is het makkelijker om positief te zijn.
Het kan je steeds minder schelen wat andere mensen van je denken.
Ik twijfel niet meer aan mezelf.
Ik heb zelfs het recht verdiend om het fout te hebben.
Dus, om je vraag te beantwoorden, ik vind het fijn oud te zijn.
Het heeft mij bevrijd.
Ik hou van de persoon die ik ben geworden.
Ik zal niet eeuwig voortleven, maar in de mij resterende tijd, zal ik geen tijd verspillen met klagen wat had kunnen zijn, of mij zorgen te maken over wat er nog zal komen.

En ik zal ieder dag een dessert eten. (als ik daar tenminste zin voor heb).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten