% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

zondag 26 juli 2015

zondag 26 juli 2015

Vandaag zondag 26 juli .... mooi weer en ik had er "zin" in ..... met de MTB ..; richting Nederlands Limburg .... flink op en af .... bijna 100 km en de ene helling na de andere ... bijna 1000 hoogtemeters ...


Alle bekende hellingen zaten erin .... Visweg, Geulhemmerberg, Keutenberg, Dodeman , oude Elkenradeweg, Dikke buiksweg , Moorheide , Eyserbosweg,Kruisberg, Van Plettenberg, Eyserheide, Fromberg, Sibbergrubbe .....
een hele boterham ....
Onderweg enkele nederlanders ontmoet die me vroegen of ik de weg kende ???? nee ... ik ben er nog maar duizend keer geweest hahaha ... graag heb ik die mannen een mooie route getoond.... ze waren heel tevreden en samen hebben we een pint gedronken in Sibbe .....



Foto op Moorheide met prachtig uitzicht .... ze hebben ervan genoten ..... ik ook ... met een matig tempo en vele hellingen ..... lage hartslag ..; dus puur vetverbranding ..... heel goed als training voor de komende marathons in de dolomieten ....
vanaf nu zullen de hoogtemeters FLINK de hoogte in gaan .... vandaag 1000 ..; de volgende keer minstens 1500.... enzoverder .... ik heb nog ongeveer een maand de tijd om de conditie bij te schaven .... het komt in orde zeker weten ....

morgen maandag en dinsdag zou het slecht weer worden ..; we zien wel ...

Boven op de foto's zie je de twee nederlanders .... ze hebben tal van nieuwe wegjes ontdekt en vroegen naar nog meer ... komt in orde ..... ik hoor het wel als ze nog eens willen "afzien".......

reageren kunnen ze op deze site of via mijn e mailadres
mark.devise@skynet.be


op het terras in Sibbe heb ik voor de eerste keer bier "Kwaremont" gedronken ... hééééél lekker en een heel speciaal glas ..... heel mooi ....
deze week ga ik op zoek in de winkel om er een bak te kopen .....

***********************************************************************



het hijgend hert staat er op de wegwijzer ..... vandaag waren het TWEE hijgende herten hahaha 

*****************************************************************

mopke

Drie Blondjes solliciteren voor de laatste beschikbare plaats bij de Politie.
> De inspecteur die de selectieprocedure leidde keek naar de drie blondjes voor hem en vroeg:
> 'Zo, jullie willen allemaal politie-detective worden hé?'
> De blondjes knikten alle drie heftig.
> 'Goed' zei de agent.
> Hij stond op, haalde een ordner uit de kast en nam er een dossier uit.
> Terug gezeten opende hij deze, nam er een foto uit en zei:
>
>
> 'Om detective te kunnen worden, moet je kunnen DETECTEREN.
> Je moet in staat zijn om in een oogopslag kleine maar belangrijke details te zien zoals littekens, vlekken, haarkleur enz.'
> Hij stak plots de foto vlak voor het gezicht van de eerste blondine en trok ze terug na twee seconden.
> 'En' zei hij, ' heb jij iets bijzonders opgemerkt aan deze man?'
> Het blondje zei direct, 'Ja natuurlijk. Hij heeft maar één oog!'
> De agent schudde zijn hoofd en zei: 'Natuurlijk heeft hij maar één oog op deze foto!
> Het is een profielfoto, een zijaanzicht! Jij bent afgewezen!'
> Het blondje liet haar hoofd tussen de schouders zakken en schuifelde naar buiten.
> De agent draaide zich naar het tweede blondje, hield opnieuw de foto twee seconden voor haar gezicht, trok ze weg en vroeg: 'En jij? Heb jij iets bijzonders aan deze man gezien?'
> 'Jazeker, hij heeft maar één oor!!'
> De man sloeg met zijn hand tegen zijn hoofd en riep: 'Heb je dan niet gehoord wat ik tegen die andere dame zei?'
> Dit is een PROFIEL van die man's gezicht. Natuurlijk kan je maar één oor zien! Jij bent ook afgewezen, verdwijn maar!'
> Schaapachtig vertrok ook het tweede blondje.
> De agent draaide zich naar het derde en laatste blondje en mompelde: 'Dit is waarschijnlijk tijdverlies, maar alla....'
> Hij hield ook bij haar de foto enkele seconden voor haar gezicht, trok ze weg en zei: 'OK, viel jou iets bijzonders op aan deze man?'
> Het blondje antwoordde: 'Het viel mij direct op dat deze man contactlenzen draagt.'
> De agent fronste de wenkbrauwen, keek nog eens naar de foto en begon toen tussen de documenten van het dossier te zoeken. Hij keek naar het blondje met een stomverbaasde uitdrukking op zijn gezicht en zei: 'Je hebt het absoluut juist!'
> Zijn daderprofiel zegt inderdaad dat hij contactlenzen draagt!
> 'Hoe kon jij dat in godsnaam zien op deze foto?'
> Het blondje zuchtte, rolde met haar ogen om zoveel onbegrip en zei: 'Pfoeh! Met maar één oog en één oor kan hij zeker geen bril dragen!! '
>
>
********************************************************************

Een mooie vrouw ,Ingrid,komt bij haar gynaecoloog voor een jaarlijks
routineonderzoek.



Hij onderzoekt haar en stelt vast dat ze twee tattoos heeft op de binnenkant
van beide dijen.

“Excuseer maar wat stelt dit voor?”vraagt de dokter.



”Wel dit zijn twee foto’s van de toppers van de Rode Duivels : De Bruyne en
Hazard, waarvan ik grote fan ben”.



“Inderdaad” zegt de dokter “ nu ik herken ze en mag ik U om een gunst
vragen?”



“Natuurlijk dokter ; vraag maar “ antwoordt Ingrid.

“Wel “zegt de dokter “ik ben toevallig ook een grote fan van de Rode Duivels
en zéér bijgelovig :

mag ik ze kussen?”



Een beetje gegeneerd stemt Ingrid toe en de dokter begint de tattoos
hartstochtelijk

en uitgebreid te kussen.



Ingrid geraakt in extase en met een zwoele blik kijkt ze de gynaecoloog diep
in de ogen en zegt :



“ Je vergeet Fellaini toch niet hé !!!”
***************************************************************************


Geen opmerkingen:

Een reactie posten