% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

zondag 5 juli 2015

Zondag 05 Juli 2015




De KONING van Spanje ..... ( Niet ik , maar de helling op de achtergrond)

Gisteren bloedheet maar toch gaan fietsen samen met Robert .... héééél vroeg vertrokken ... Om ZES uur .... héééééérlijk fris en niemand op de weg .... we hebben 100 km gefietst met de MTB en een zestal hellingen in het Land van HERVE ..... Mooie rit .... goed gemiddelde .... goed getraind .... we waren iets na negen terug en gelukkig voor de opkomende warmte ....
Ik had genoeg ..... 3700 caloriën verbruikt ..; das ook niet niks ....

Vandaag zondag ga ik passen .......... géén goesting ... ook dat moet kunnen .... het is me toch te warm en dan is het eigenlijk niet goed om te zware inspanningen te doen en elke dag om zes uur vertrekken , dat zie ik ook niet zitten ...



*****************************************************************************
mopke

Een oudere dame die veel van honden hield, aanvaarde voor de hond van haar
buren te zorgen tijdens hun afwezigheid.







Haar teef was loops, maar doordat ze in een groot huis woonde dacht ze dat
ze de twee honden van elkaar gescheiden kon houden.







De eerste nacht, toen ze bijna in slaap was, hoorde ze echter lawaai gevolgd
door enkele kreten.







Ze liep naar beneden en zag dat de honden aan het paren waren.







Doordat ze er niet in slaagde om ze van elkaar te scheiden, belde ze ondanks
het late uur, naar de dierenarts… die na haar verhaal te hebben aanhoort,
haar nors, volgende raadgevingen gaf:







“Breek dit gesprek af en plaats de telefoon naast de honden. Ik zal u dan
terug opbellen en het geluid van de beltoon zal de erectie van de reu
ongedaan maken. Daardoor zal het u lukken ze van elkaar te scheiden.”







Een beetje verwonderd vraagt de vrouw, “bent u zeker dat dit zal werken?”








“Zeker en vast… het heeft zojuist bij mij gewerkt!”


Geen opmerkingen:

Een reactie posten