% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

donderdag 2 juli 2015

Donderdag 02 juli 2015




De waterlelies ... zijn in overvloed dit jaar ...... mooi ......

Elke dag vers water in de vijver ..; de vissen snakken naar zuurstof .....

het zwembad ... ??? amaai ... 32 ° ..... zelfs de vrouwkes zijn tevreden .... opgepast de mosselen gaan open bij 34° hahahaha

iedereen vond het blijkbaar te warm om te fietsen vandaag ??? ik ben toch geweest ... en het was warm ..... extreem .... maar ook daarop kan je trainen ... de moeilijke weg is de goede weg ..... natuurlijk voldoende drinken onderweg .....

Vandaag heb ik een ex Clublid van kromstuur ontmoet tijdens de rit ( géén namen )wij hebben de rit samen afgehaspelt .... en tijdens de rit en ook tijdens de nodige pauze op een terras eens wat bijgebabbelt .... ik ben eigenlijk uiterst tevreden ..... hij zei me letterlijk : mark je hebt gelijk en VELEN in de club denken er ook zo over alleen DURVEN ze het niet luidop te zeggen ....
Nogmaals : ik hoef  géén gelijk en verder kan het me ook niet schelen .... ik heb me ZELF geïsoleerd  en draag daarvoor ook ZELF de verantwoordelijkheid .... ik ga alléén fietsen .... of met vrouwlief op de tandem .... ik ken de weg ik weet de mooie wegjes ;;; ik mis niets ..... integendeel .... ik ben verlost van alle kritiek ... nogmaals : ik heb in eer en geweten altijd geprobeerd om iedereen tevreden te stellen .... het heeft verkeerd uitgepakt .......... MEA CULPA .....
Van Harte::::: het ga jullie goed ..... maar ZONDER MIJ .....

Ik ga het op een hele ander boeg gooien .... genieten is vanaf nu de boodschap ....


Ik heb me best geamuseerd vandaag en morgen is een nieuwe dag ....

Voor volgende week heb ik ook alweer een nieuwe aanvraag om nieuwe wegjes te wijzen .... ( géén namen ) ik ga daar daar graag op in en zal die persoon wegjes wijzen waar hij nog nooit was ..; zeker weten ....
Daaruit schep ik genoegen ...................

*********************************************************************

Mopke 

het is warm en we moeten ons beschermen tegen de zon ..... hier is factor 100%



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten