% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

donderdag 19 november 2015

Donderdag 19 november 2015

Kijk eens goed naar bovenstaande foto.... het zou ECHT gebeurd zijn in de buurt van Leopoldsburg !!!amaai wat een sufferds ..

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Vandaag donderdag : Kloteweer ..; regen .... gene fiets ..... morgen en zaterdag van hetzelfde laken een broek .... niets aan te doen ....
Deze morgen bij Ik Jos Gerrits gaan bezoeken .... hij heeft een ongeval gehad en zijn rechterbeen is ferm toegetakeld ... maar het gaat de goede kant op .... alléén vraagt het wat tijd .... binnenkort begint de revalidatie ..; hopelijk komt weer alles in orde zodat hij volgend seizoen weer de fiets opkan ...
ik hoop en denk van wel ..; moet lukken ...

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Foto : eergisteren genomen in Herbricht aan de maas tijdens een trainingstochtje van ongeveer 60 km met de MTB .... véébél wind .... maar daar wordt je sterk van ..; het gaat al veel beter ....

Zondag zou het droog zijn maar wel koud .... ik vertrek daarom om negen uur voor een rit van ongeveer 60 km .... liefhebbers weten me te vinden .... even een seintje op voorhand graag ....
na de rit een druppelke ... moet kunnen ....

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%


Mopjes 








%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Een man ziet één van zijn oude vrienden in een rolstoel zitten.

       “Wat is er met jou gebeurd?” vraagt hij, waarop de andere antwoordt :



       “Een ongeval met mijn wagen !”

       “De dokters hebben gezegd dat ik heel mijn leven verlamd zal blijven.”



       “Maar man, dat is gewoon niet te geloven. Dat is verschrikkelijk.”



       Waarop de andere hem aan zijn mouw trekt en in zijn oor fluistert :

       “Aan niemand iets zeggen, dit moet een geheim blijven. Ik mankeer namelijk niets.”

       “Ik doe dit alleen om de premie van de verzekering te incasseren, en geloof me, het werkt.”



       “Maar je kunt toch niet je ganse leven doen alsof je verlamd bent !”



       “Maar natuurlijk niet mijn ganse leven. Volgende week ga ik op bedevaart naar Lourdes !!!”









       In een Parijs café :



       Een man zit aan een tafeltje en drinkt zonder verpozen de ene cognac na de andere.

       Een dame die aan een tafeltje naast hem zit, zegt : “Mijnheer, denk er aan dat er elk jaar dertig duizend Fransen sterven als gevolg van het misbruik van alcohol.”

       De andere antwoordt : “Ja en dan, ik ben Belg !!!”






       Twee vriendinnen :



       “Van welke schrijver hou jij het meest?”

       “Van mijn minnaar.”

       “Oh, ik wist niet dat hij schrijver is. Wat schrijft hij zoal?”

       “Cheques”








Geen opmerkingen:

Een reactie posten