% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

donderdag 26 november 2015

donderdag 26 November 2015

het vrouwe is terug uit Spanje .... geweldig hoe je tegenwoordig alles kan volgen op de Computer ...
Flight radar  intikken en je kan exact volgen waar de vlieger zich bevindt en wanneer en hoe laat hij zal landen ... je kan ook exact de vliegroute zien .... ik heb je eens opgeslagen en je kan zien dat om van Sevilla naar Charleroi te vliegen .... komt hij over Madrid .. San Sebastian , Bordeaux Tours , Orléans Parijs en Valenciennes .... Doordat het vliegtuig de RECHTE weg en kortste kiest mijdt hij automatisch de bergketens .... Sierra de Gredos en de Pyreneeën ...... een kleine drie uurtjes doet hij erover .....

Fantastisch hoe we  tegenwoordig alles kunnen volgen op internet .....
*************************************************************************

Vandaag donderdag was het heel mooi weer ..... alles valt weer in zijn plooi ..... vandaag laat op gestaan doordat het vrouwe ook laat thuis was .... na een stevig ontbijt .... heb ik na lange tijd nog eens mijn werkoverval aangetrokken en wat hout gezaagd met de cirkelzaag ..... ik ben héél blij dat ik dat alweer kan .... een paar uurtjes is voldoende om weer wat plaats te maken ....
Zolang de voorraad strekt ga ik toch die gratis paletten halen ... binnenkort is het misschien gedaan en dan heb ik spijt dat ik het niet gedaan heb .... ik doe dat werk graag .....
Morgenvroeg nog een beetje verdorden maar in de namiddag ga ik fietsen ... als het droog is ....

Een ritje hollander ... ik zie wel vanwaar de wind komt en hoeveel goesting ik heb om wat kilometers af te malen ..... misschien eens naar Sibbe en ginder een KWAREMONT drinken ..... klinkt niet slecht ....

Vanaf nu toch weer proberen om drie à viermaal per week te fietsen .... ik voel er me goed bij en als het weer het toelaat en als ik dan op die manier de winter doorkom ..; dat scheelt een pak in het voorjaar ..... in elk geval zullen er morgen een aantal hellingen in het parkoers zitten .... rust roest en de quadriceps moeten af en toe gegeseld worden ....

************************************************************************

vandaag waren er mooie wolkenformaties ..... 



 Voilà dat was het voor vandaag ... nu heb ik de kachel aangemaakt en het is hoog tijd voor een aperitiefje ...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten