% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

zondag 15 november 2015

Zondag 15 November 2015


Supermotie foto van de brug in Kanne .... deze morgen gemaakt ... let op de lichtinval op de achtergrond ...
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

vandaag zondag ... opgestaan om halfacht ... even naar buiten gepiept ..; en het zag er twijfelachtig uit ... donkere wolken en dreigend ..... toch mijne moed bijeengeraapt en klaargemaakt voor een fiks tochtje met de MTB op de weg ....
Er stond ontzettend veel wind uit het zuidwesten dus de rijrichting was snel bepaald ..... vertrek richting Visé .;; wind pal op kop .....
Ik was alleen en daarom een beetje nadenken ..; ik kan me niet verstoppen achter iemand ...; niet TE snel vertrekken is de boodschap ..... langs het kanaal .... haal ik amper 20 km/h ....
stompen tegen de wind ... maar ik geniet ervan ..... ik ben heel blij dat ik weeral op de fiets zit na de voorbije tegenvallende maanden van ziekte ....




Aan de brug van Vroenhoven is het tijd voor een planpauze en ook voor een erste foto ..... Toch indrukwekkend de nieuwe brug over het kanaal .....






de brug in Kanne is wel nog veel mooier .... de wolken zijn nog steeds dreigend maar het blijft droog ....mijn I phone maakt toch mooie beelden moet ik zeggen ..; zeker tegen licht ... de meeste fototoestellen hebben er het moeilijk mee .....




ve verder zit ik al in de Provincie Luik ..... een mooi bruggetje ,even voorbij de Moulin De Broukay,
het riviertje heet de "GEER"........

In Wonck kom ik voorbij naan het paradijs voor de zwaluwen .... : LE PARASIS DES HIRONDELLES...











Heel mooi gemaakt ... let onder de regengoot op de talloze nesten voor de zwaluwen .... de hele hoeve is voorzien van dergelijke nesten ..; zie volgende foto's









mooi gemaakt en zeker een stop waard .... de meeste wielertoeristen vliegen er voorbij zonder aandacht te schenken aan deze mooie hoeve .....


Terug in Vroenhoven ( via Valmeer en de wind PAL in de rug ) kom ik voorbij aan de " Wereld Vrede Vlam"

tijd voor een tweede plaspauze......

terug in neerhalen en na een zestigtal km is het hoog tijd voor een DUVEL en wat keuvelen met enkele wielertoeristen ... weeral een geslaagd zondagvoormiddag ....



na een heerlijke douche en een lekker middagmaal heb ik genoten van de Cross op tv .... de zondag is weeral bijna voorbij ..... tot het volgend bericht ...
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Klik op onderstaande link voor de video van de montage van het Plateau in Maastricht Groeve
héél mooi in beeld gebracht


https://www.youtube.com/embed/EYLevLi5Rcw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten