% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

vrijdag 13 november 2015

Vrijdag 13 November 2015

een mooie foto genomen vandaag de dertiende in de dolomieten .... ik kijk elke dag naar de webcam en de mooiste foto's laad ik in de computer en bewaar ze voor het een of het ander ....


Heeeeel goed nieuws ..; al TWEE dagen géén pijn meer in mijn voet .... halleluja.......... ik ben supertevreden ..... eindelijk ... kan ik weer de draad opnemen ..... ik ben al verschillende keren terug gaan fietsen maar nog niet ver en ook niet snel ..; eerst mijn lichaam na zoveel weken inactief terug de kans geven om zich aan te passen ..; trouwens het is bijna winter en dan doe ik het so wie so kalm aan ....
Ik heb er VOLLE goesting in en ben dan ook al volop aan t plannen voor volgend jaar ..... hetgeen ik dit jaar had willen doen zal dus volgend jaar gebeuren ( als er niets tussenkomt , want ik ben voorzichtig geworden )

In elk geval weet ik nu wat het is om inactief te zijn ..; ofschoon ik niet ziek ben geweest ( een hernia is eigenlijk niet zijn ) weet ik nu wat het wil zeggen : een goede gezondheid ... Miljaar ...... wat een luxe .... als men gezond is en vooral niet mekkeren voor kleine akkefietjes ......

Ik word terug de oude ... méér nog .....   ik word beter ..... zeker weten ..... ik kijk al uit naar de volgende zomer .... die dolomieten marathons moeten eraan geloven ..... wanneer ??? ten eerste als het goed weer is en ten tweede als de voorbereidingen goed verlopen ....
Ik heb ALLE tijd en de koffers zijn snel gepakt .....

Eerst nog de wintervakanties ..... Skiën is ook één van mijn favoriete hobby ..... deze winter staan er TWEE vakanties ook de planning ... wanneer ??? als het mooi weer is ...... ik plan niets méér lang op voorhand ..... als de tijd rijp is ....... ook volgend jaar heb ik 365 VERLOFDAGEN ....

De vooruitzichten zijn uiterst goed en de plannen zijn gesmeed ..... laat maar komen de sneeuw en de zon ....

Ik laat niets aan het toeval over .... ook de fietsendrager kan dienen als " SKIDRAGER"
Ik heb wel een skibak om boven op de wagen te monteren maar dit lijkt met beter en handiger ....

Vandaag tijdens de training ben ik Eric Schouben tegengekomen en meteen rechtsomkeer gemaakt en een pitstop in de ponderosa in Kotem ....;

De drankjes liepen vlotjes binnen ...... weeral goed getraind ... hahahaha

Het weer is en blijft uitzonderlijk voor de tijd van het jaar .Dit zullen toch wel de laatste rozen van het seizoen zijn ........ de laatste noten zijn gevallen in de tuin ..... ook de kastanjes waren uitzonderlijk van kwaliteit dit jaar en overvloedig ....

TIP: snij de kastanjes met een scherp mes ....... maak een inkerving in de vorm van een kruis .....
Kook de kastanjes vervolgens in KOKEND water ... gedurende ZES minuten ..... schil de kastanjes terwijl ze nog warm zijn ..... gaat héél makkelijk .... laat afkoelen en gebruik de kastanjes vervolgens bij  Bijvoorbeeld een gebraad of konijn ...... voeg de kastanjes de laatste 10 minuten toe ......
Héérlijk ..; en typisch voor de herfst ..... en gezond op de koop toe ;.... Smakelijk

Dit is ook niet te versmaden ..... schelpjes en gamba's ..... met tagliatelli..... héérlijk ....




 DE MAASBERG in Elsloo in al zijn glorie .......



dat was het voor vandaag ...; vanaf nu weeral regelmatig berichten ..... hopelijk blijf ik gezond zodat er weer vlotjes kan gefietst worden ...... tot Dan ....
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%


MOPKE

Hier een fotocel van "mijne baas "vroeger op Ford ....



*********************************************************************



Geen opmerkingen:

Een reactie posten