% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

donderdag 8 september 2016

Donderdag 08 September



Voilà ... na de zeven cols op één dag met mijn Isaac racefiets .... heeft mijn fiets als beloning voor de goede diensten een "gouden" sticker van Stoneman gekregen ... Proficiat Isaac .... zonder haperen de tocht volbracht !!!!!


Het was dus tijd voor een relatieve rustdag .... samen met Eric een mooi colletje uitgezocht .... rustig naar boven peddelen .... in het Rautal naar de Pederü hütte ....


Vanuit Welsberg met de wagen over de Furkelpas naar St .Vigil start van onze rit .....
12 km licht bergop ... 5 à 6% met uitschieters van 10%......
Rustig tempo om te kunnen genieten van de wondermooie natuur ....






Het is er zeer rustig en bovenal mooi ..... het weer was weeral schitterend..... boven aangekomen was het tijd voor een drink .... eric vond de beklimlming zo mooi dat hij besloot om ze nogmaals te doen , twee keer zelfs .... ik bleef wachten en uitrusten voor de volgende dag .... ( dan zou nl de tweede marathon gereden worden , deze keer met de MTB)
Eerst recupereren van de dag van gisteren .... en energie bijvullen .... ik heb mezelf getrakteerd op een heerlijk middagmaal en dat in een wondermooi decor .....



het heeft gesmaakt en Eric heeft zich geamuseerd met op en af te rijden ... iedereen tevreden .....

de batterijen waren weer opgeladen en we hebben genoten van de terrasjes .....






Nog een goed avondmaal en verder vroeg gaan slapen want morgen is de start weeral voorzien om 06.00 Uur ........

lees het vervolg van de  Mountainbike " stonemantocht" morgen in een volgend bericht ....

Nu ga ik de haag scheren , ook dat moet gebeuren ..... voordat het warm wordt ga ik eraan beginnen ....

tot morgen .... en veel leesplezier ....


Dit nog ...... zoiets nog nooit gezien .... vader moeder en twee kinderen ... fietsen met aanhanger ....( wel electrische bikes en géén goedkope.... maar toch ..... je moet het maar doen ....en ik kan U vertellen dat de pas door stenen omhoog is niet van de minste ....chapeau .... als die kinderen géén bergliefhebbers worden later dan weet ik het niet .....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten