% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

maandag 12 september 2016

maandag 12 September 2016



pas nu begint het echt door te dringen wat ik gepresteerd heb ..... op de lijst van de fischers van de dolomiti Road staat maar één 65 plusser en dat ben ik .... !!!

Ik ben dan ook apetrots ....... ge denkt ervan wat je wil maar dat pakt mij niemand meer af ... ga er maar eens aanstaan ....
verleden zaterdag ben ik met enkele jongens gaan fietsen op den hollander ..; ze zijn zich aan t voorbereiden op enkele dagen Vogezen ... ik heb ze een beetje de weg gewezen op de hellingen van zuid Limburg ... na 100 km hadden we ongeveer achthonderd hoogtemeters ... ik zei hun : nu nog 4000 en dan heb je de hoogtemeters van de stoneman .... ze keken me een beetje "bewonderend " aan ..; ze begonnen te berijpen wat het is om stoneman gold te halen !!!

mijn eerste rit in mijn supermooie en nieuwe outfit van stoneman was zondag .... geheel vlak en met een heel klein verzet een 60 tal km afgehaspelt !! Een zaligheid voor de benen ....



Ik geniet ervan met volle teugen en ben al volop aan t plannen voor de toekomst ..... er komt voorlopig geen sleet op .... heel binnenkort ga ik een weekje Catalonië .... in de uitlopers van de pyreneeën .... heel mooi en rustig en daarbovenop de beste wijnstreek van Spanje : Priorat !!!! milledju lekkere wijn ..... en omdat ik met d wagen ga /// zal ik zeker menig flesje meebrengen ....
alsook de hele lekkere olijfolie van de streek ..... hééééél oed en spotgoedkoop !!!

Ik ga er weeral van genieten , zowel op de fiets als culinair zal het weeral volop feest zijn .....
Ik profiteer nu al dertien jaar van mijn pensioen en ben van plan er nog vele mooie en gezonde jaren bij te doen .... vooral genieten van het leven en de lekkere en mooie ( kleine) dingen !!!!


Zodra ik terug ben is het weeral tijd om de ski's vanonder het stof te halen en te waxen en slijpen voor het nieuwe seizoen .... ik verveel me niet , ge moogt gerust zijn ... tijd tekort .......


ook na de inspanningen :; een goed glas bier of wijn ... ook dat is het leven ..... ik geniet er mateloos van .... je moet het eerst verdienen ..... daarna smaakt het des te beter ....
als ik er ook een beetje langzamer door ga rijden , kan me géén kl....n schelen ..... van elk moment van de dag genieten en als je leeft van de herinneringen dan leef je tweemaal ....
telkens als ik naar mijn trofees kijk , komen de herinneringen en emoties boven ..... miljaar ....
ik hoop dat dit vuur nooit uitgaat .....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten