% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

woensdag 21 september 2016

woensdag 21 september 2016




De kenners weten waarover het gaat : Drolenval ... supermooie maar ook hele moeilijke beklimming in de ardennen ....

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++




Vandaag was het tijd voor een ritje Banneux ..... je kan naar Banneux rijden via tal van wegen ... ik hou van de mooiste wegjes dus ook de moeilijkste ....

samen met Eric op pad om negen uur .... gezapig tempo en we hebben besloten om er een mooie dag van te maken ... ik heb hem tal van nieuwe wegjes gewezen ... de laatste beklimming naar Banneux via ANDOUMONT is heel rustig en bijzonder mooi .... terug naar huis via Golfontaine en de supermoeilijke beklimming van Drolenval ... ?lees beschrijving boven.....

in elk geval hebben we weer een supermooie dag gehad , het weer was perfect en we hebben een matig tempo gereden zodat we optimaal konden genieten van de panorama's..
natuurlijk mocht in Banneux een lekker stuk vlaai en een dikke pint niet ontbreken ....







Eric heeft ervan genoten en heeft weeral vele nieuwe beklimmingen leren kennen .... nooit te oud om te leren ... ik ben dan ook fier om hem dat allemaal te tonen ...

Na de rit bij Mesjeu in Neerharen smaakten de leffes weeral uitstekend .... een dag om in te kaderen ...

via via vandaag vernomen dat er toch vele mensen aandachtig mijn escapades via deze site volgen ....waarvoor beste dank .... reageren kan op de site zelf of via :
mark.devise@telenet.be

ik sta open voor kritiek ...........

soms zijn er lange tijd géén berichten maar dat is enkel omdat ik géén tijd heb om dagelijks alles bij te houden ..... vorige maand heb ik het uitermate druk gehad met de voorbereidingen van de Stoneman en ook met de werken hier aan huis en bij mijn dochter .... ik ben ook god de vader niet en s'avonds vallen mijn blaffeturen toe na een helse dag .... géén goesting meer om achter de pc te zitten ....
ik ben dan ook superblij dat ik de Stoneman Tweemaal binnen drie dagen heb gereden .... en daarvan uitvoerig verslag heb gegeven via you tube ....
ga naar you tube en tik de naam mark devisé in de zoekbalk en geniet van mijn video's ...


binnenkort ( wanneer??) zal er weer een periode volgen van stilte .... af en toe op vakantie hoort er ook bij ....

hier nogmaals de link naar de video Stoneman ( kopiëren en plakken in Google)

https://youtu.be/-eNW0TAfQAs



MOPKE






draai uw hoofd onderste boven ....












Geen opmerkingen:

Een reactie posten