% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

zondag 18 september 2016

Zondag 18 september 2016



Moest ge U afvragen wat dit is ???? Van Eigenbilzen naar Munsterbilzen ... langs de weg links en rechts om de vijftig meter op houten paaltjes .... plastic  molentjes die met de wind zouden moeten draaien en alzo het licht van voorbijrijdende wagens reflecteren zodat het wild ( Ree en wilde zwijnen) zouden afschrikken en niet de weg oversteken !!!
De idee is goed , alléén ze draaien niet ... er stond toch flink wind vandaag en ik hed géén enkel zien draaien ..... dus weeral een investering van de hond zijn klitsen ...zou eens willen weten hoeveel dat weer gekost heeft ..... Miljaar ... kunnen ze dat dan niet eerst uitproberen ?? Ik vraag me dat luidop af !!!

In elk geval weeral een mooi en rustig ritje gehad .... mijne maat had wat diep in het glas gekeken en dus capabel om vroeg op te staan haha... hetzelfde had ik een dag eerder aan de hand hahaha
kan en moet af en toe gebeuren .... onderweg niet veel fietsers gezien ... het seizoen loop blijkbaar ten einde .... ik ga toch proberen verder te fietsen en alzo niet teveel gewicht bijwinnen ....

De bedoeling was om volgende week in Catalonië te gaan fietsen maar het kan zijn dat dit niet doorgaat omdat de brave man die mij uitgenodigd had bij hem thuis ziek is geworden en opgenomen in het ziekenhuis .. afwachten dus ... géén erg voor mij ... ik kan gaan wanneer ik wil ... uitstel is géén afstel ... laat de brave man maar eerst beter worden ... ik hoor het wel ...
Gezondheid gaat voor alles ... ik weet er alles van na het pechjaar 2015 ... ben dan ook supertevreden dat ik helemaal genezen ben en géén last meer heb van mijne rug ... integendeel ... hoe meer ik fiets hoe beter het gaat ...

de volgende week wordt het weeral droog weer en dus staan er een paar uitstapjes op t programma ...een kaarsje branden in Banneux zal er zeker bij zijn ....

Eigenlijk voel ik beter in mijn sas als het niet meer zo warm is ... ik heb dat liever .....
deze week ga ik ook eens de fietsen onder handen nemen en die kinderversnelling van de dolomieten vervangen door een normaal verzet voor de lage landen ....
ketting en tandwielen van de koers- en MTB worden goed zuiver gemaakt en weggelegd voor volgend jaar want de plannen krijgen al méér gestalte ... nadat ze de video's gezien hebben zijn er natuurlijk al gegadigden die volgend jaar ook een poging willen wagen .... we zien wel ...
eerst de winter goed door krijgen ...

voor diegene die de film nog niet gezien hebben hier de links ....
Kopieer de link en open in google of youtube geniet van de beelden zowel de Race als de MTB beelden zijn mooi gelukt ... kijk en oordeel zelf .... reacties mogen komen , goed of slecht , ik kan ertegen ...

hoe langer ik erover denk ,hoe meer ik besef dat het toch onwaarschijnlijk is dat ik dit in DRIE dagen gerealiseerd heb .... twee marathons met enkel één rustdag en dat op 65 jarige leeftijd ... ga er maar eens aan staan ....

veel plezier ermee !



https://youtu.be/GrnVLKz0Eyc

https://youtu.be/1qFcSj_CJww



Vanaf nu gun ik me weer dagelijks een ijsje .... en een biertje ..... niet te fanatiek bezig zijn en genieten van de geneugten des levens !!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten