% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

dinsdag 16 juni 2015

Dinsdag 16 juni 2015


Vandaag dinsdag ..... eerst de bandjes op mijn mtb gewisseld .... slicks gemonteerd en onmiddellijk even getest op de weg en dat ging zo goed dat ik beslist heb om het erop te wagen en namiddag een ritje op de MTB te maken .... weliswaar op de weg ....
toch al 48.68  km .... er stond flink wat wind .... matig tempo gekozen noig steeds erg voorzichtig met de putten en gaten .... ik voel niets in mijn schouder maar opgepast ... de breuk is er ... niet overmoedig worden ....
Even bij Sjefke Jansen in Elsloo binnengewipt en een stel wielen besteld voor de MTB ..op die manier hoef ik niet steeds de bandjes te wisselen .....
Met die slicks bolt het goed moet ik zeggen maar door de rechte houding vangt men natuurlijk veel wind ..... geeft niet .....
Ik ben héééél tevreden dat ik al zover sta ....
Langzaam opdrijven .... tot ik aan 100 km zit .... vanaf volgende week ook bergop ...( als het gaat om aan het stuur te trekken ) we zien wel .............




Ziet er goed uit nietwaar ......................bolt ook goed !!!!!!!!!!!

**************************************************************************

MOPKE

Marcel werkt in een augurkenfabriek.

  Op een avond komt Marcel thuis en zucht tegen zn vrouw Mariette :
 
  'Schat, ik heb toch zo'n vervelend probleem:
  ik heb de hele dag zo'n enorme drang om mijn penis eens in de augurkensnijder te steken'.


Marcel en zijn vrouw praten het uit en samen besluiten ze dat als het  weer gebeurt, de man zich voor deze wonderlijke afwijking zal  laten behandelen.
 Alles gaat goed tot de Marcel na twee weken  plotseling midden op de dag thuiskomt.
Mariette schrikt en begrijpt dat er iets ernstig mis is en ze vraagt:
 'Wat is er gebeurd?'

Marcel zucht, gaat zitten en vertelt:

'Ik kon me niet meer beheersen en vandaag heb ik het gedaan, ik heb mijn penis in de augurkensnijder gestoken.'
 Nondeju nee zeg!', zegt zijn Mariette vol afgrijzen, 'En nu?'

  'Nu ben ik ontslagen', zucht de Marcel.

  'En de augurkensnijder, wat is daar mee gebeurd?' vraagt z'n vrouw.
 
  Zegt Marcel: 'Haar hebben ze ook ontslagen


******************************************************************




Geen opmerkingen:

Een reactie posten