% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

maandag 15 juni 2015

Maandag 15 juni 2015




Het zijn maar wilde bloemen maar ze zijn toch mooi ..........................................

*****************************************************************************

Vandaag maandag , deze morgen een beetje gemiezer .... in de namiddag klaarde het uit en tijd voor mijn dagelijks ritje ( vooralsnog op de damesfiets) vandaag de km wat opgedreven .... ik denk zo'n 45 km over de fietspaadjes in de buurt van As, Wiemismeer, zutendaal enz enz ...

Dat zadel van die fiets ??, amaai .... ik kan er niet gewoon aan worden .... maar soit ... niet zeuren .... ben al hééééél blij dat ik al zover sta .... géén pijn aan mijn operatie van het sleutelbeen ... de schokken ( ofschoon ik ze niet voel ) wil ik toch nog vermijden ..... eerst het bot wat laten herstellen ....

Na de rit een lekkere douche en vervolgens mijn wonden laten controleren door mijn huisarts ....
Die was hééél tevreden en ook verwonderd dat de wonden op die korte tijd al zo goed genezen waren ....ook de heelkundige ingreep ( de wonde ) was hééél goed volgens hem en niet meer nodig om af te dekken .... allez hop .... weeral een verbetering .... nog enkele dagen en dan mogen de hechtingen er ook al uit .........
Het gaat verbazingwekkend goed vooruit ( dank zij mijn gpede conditie ???? ) ik denk het wel ....
ofschoon ik natuurlijk niet overmoedig moet worden ... de breuk is er nog steeds en heeft TIJD nodig om te helen ... Het plaatje houdt alles op zijn plaats en daarom ook geen pijn ( denk ik )

Midden volgende week is het drie weken geleden en dan zal het al wel een flink pak beter gaan ... zeker weten .... ECHT mountainbiken is toch pas voor september gepland , dus ik heb nog tijd om volledig te genezen ....

Morgen ga ik eens zien voor een nieuw stel wielen .... voorzien van slicks om op de weg te rijden ...

Morgen ook wat huishoudelijke taken vervullen , de douche kraan heeft het begeven n even een nieuwe zetten .... 10 minuutjes en t's gepiept .....

Verder ook mijn dagelijks rit en de dag vliegt voorbij ..... vervelen staat niet in mijn vocabulaire ....
Het gras afrijden zou ook moeten gebeuren ... eens zien of daar ook nog tijd voor is ...

***********************************************************************


MOPKES


Verloren hoed
Een man zocht al dagenlang naar zijn hoed. Uiteindelijk is die nergens te vinden. Hij besloot dan maar om op een zondag naar de kerk te  gaan en achteraan plaats te nemen. Tijdens de dienst zou hij dan een van de hoeden meenemen die achterin de kerk zijn neergelegd.

 
Die zondag gaat hij naar de kerk en neemt achteraan plaats. De dienst ging over de 10 geboden. De man bleef de gehele dienst zitten in plaats van er eerder weg te gaan en na de dienst gaat hij nog even langs bij mijnheer pastoor.
"Vader", zegt hij, "ik moet u wat bekennen. Ik was mijn hoed kwijt en kwam hier vandaag om een hoed te stelen, maar na uw preek heb ik besloten dit toch maar niet te doen, waarvoor mijn dank."
De priester zei hem:
"God zegene u mijn zoon ! Was het tijdens m'n  uiteenzetting over 'gij zult niet stelen', dat je het besef kreeg dat je verkeerd zat ?"

"Neen", zegt de man, "het was tijdens uw preek over overspel. Toen u daarover begon, wist ik weer waar ik hem had gelaten."

******************************************

De juffrouw vraagt in de klas welke ouders er veel geld verdienen.

Bartje zegt: Mijn moeder is hoer, die verdient veel geld.

Pietje: Mijn vader is politieagent, die verdient ook veel.

Jantje zit er nogal beteutert bij en de juf vraagt: En Jantje, verdient uw
vader ook veel?

Mijn vader is vrachtwagenchauffeur.
Als er geen hoeren en politieagenten zouden zijn zou hij ook veel geld
verdienen.

******************************************************************************


      AL IETS GEPAKT ?

 
Een 'nieuwe Belg' van Noord-Afrikaanse afkomst
komt bij de dokter en zegt dat hij zich ziek voelt.
De dokter neemt zijn temperatuur en ziet
dat de man 39,5° koorts heeft.
'Heb je deze morgen al iets gepakt ?' vraagt de dokter.
'Just ne velo om naar hier te komen ' zegt de Marokkaan

***************************************************************

Geen opmerkingen:

Een reactie posten