% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

maandag 22 juni 2015

maandag 22 juni 2015


vandaag maandag " Strontweer" het lijkt wel herfst !!!! maar desalniettemin gaan de trainingen voort .... September lijkt nog veraf ,maar dat is niet zo ... Tempus Fugit .... de tijd vliegt !!!

Vandaag de laatste keer naar de huisdokter geweest om mijn wonden te laten verzorgen en ook om de draadjes van de hechtingen van de operatie te verwijderen .... hij was UITERST tevreden en moest toegeven dat een goede conditie toch het genezingsproces in de hand werkt !!!
Een beetje "stijf" voelt het nog aan rond de wonde van het sleutelbeen maar voor de rest pico bello !!!
nauwelijks pijn .... wel is de schouder nog bont en blauw van de boeduitstortingen ....
Soit .... genoeg gezeverd over die sleutelbeenbreuk ... naar voor kijken ....
Het is niet mijn favoriete bezigheid maar ik heb toch 35 minuten op de rollen gereden en gezweet gelijk een varken .... maar het heeft deugd gedaan .... morgen tweemaal 35 minuten .... het zou morgen weeral slecht weer zijn ....
In de veranda is het niet al te warm en ik kan tegelijk naar de tv kijken in de keuken ... alzo valt dat eigenlijk nog wel mee .... na de training een flinke douche en ik voel me kiplekker ...80.5 kilo ... drie kilo zijn weg ..... eens zien hoe ver ik geraak .... 76 zou uiterst goed zijn ....

Na drie weken nog maar één duvel gedronken .... voor de rest géén trappist aangeraakt en het gaat eigenlijk zonder veel moeite ( ik sta er zelf van te kijken)... waar een wil is, is ook een weg en het doel heiligt de middelen .... daarenboven spaar ik bijna elke dag 10 € ( ook daar had ik nog niet bij stilgestaan)( drie € vragen ze tegenwoordig voor trappist .. eigenlijk is het er een beetje over !!!)
Ik heb een doel en dat wil ik ook bereiken .... twee marathons in de bergen van méér dan 5000 hm elk ... het is niet niks ... ik beweer niet dat het zal lukken maar de voorbereidingen lopen gesmeerd en ik laat niets aan het toeval over .... veel lezen ,leren en vooral begrijpen waar het om gaat ;;;;

Morgen bij regen nog op de rollen maar vanaf woensdag 100 km met de MTB op de weg en ook al stilaan heuvels aan t parkoers toevoegen .. ik weet ze liggen ....

Tot morgen !!!

**********************************************************************



MOPKE

Ik liep over de markt in Turnhout.
 

Voor mij stapte een mooie meid, lange benen, kort rokje.

Bij een kraampje met petjes en hoedjes, uitgestald op een laag tafeltje, bleef ze staan.

Ze bukte voorover om een hoedje te pakken.

Ik zag dat het rokje omhoog kwam en zag toen waar de string tussen die heerlijke billen verdween.

Liefhebber die ik ben, bleef ik staan kijken.

Ze bleef maar voorover bukken..., hoedjes pakken, en passen voor een piepklein spiegeltje.

Bij het 5e hoedje draaide ze zich om en keek mij recht in mijn gezicht aan.

Ik dacht 'nu krijgen we het': die is pissig, want ze heeft 'gevoeld' dat ik al een tijdje naar haar heb staan te kijken.

Ze frommelde wat met haar handen aan het hoedje en vroeg aan mij: "En, staat ie?"

Ik antwoordde: "Ja, al vanaf het tweede hoedje!"

 

*********************************************************************



bankautomaat in Griekenland 


**********************************************************************

Fitness


Geen opmerkingen:

Een reactie posten