% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

vrijdag 12 juni 2015

Vrijdag 12 juni 2015



Dit is deze week mijn paard ..... maar ik ben al blij dat ik weeral op de fiets zit en alzo de conditie toch enige mate kan onderhouden !!!!!!!!!!!!
Gisteren 25 km en vandaag ook ongeveer ( vandaag was er de helling naar AS zelfs al bij )
Op een heel klein verzet zodat ik bijna niets aan t stuur moest trekken .... voorzichtigheid is de boodschap ........

en als je langzaam fietst dan zie je ook mooie dingen naast de weg zoals dit



op het fietspad in het bos was het dan ook zalig toeven in de schaduw .... boven op de mechelse heide was het warm in de zon .... tijdens de afdaling van de duivelsberg even halt gehouden voor nog wat mooie bloemen te fotograferen .....



vijfhonderdmeter lang en wondermooi ..........

natuurlijk ben ik in gedachten al bezig met met de voorbereidingen voor september .....
een eerste probleem tijdens zo'n lange rit is dat ik stroom tekort zal hebben voor mijn GPS ...
maar dat probleem is ondertussen al van de baan .... een reserve krachtbron goed opladen en vervolgens indien nodig even aansluiten aan de GPS en hopsaké ..... stroom in overvloed ...


Ik zal ook moeten zorgen voor verlichting op de fiets .... niet zozeer om te zien maar om gezien te worden ( in de vroege ochtenduren).....daar wordt volgende week werk van gemaakt ..... het moet licht in gewicht zijn en toch goed .... in de decathlon ga ik dat zeker vinden ............

Met mijn schouder ( sleutelbeen gaat het goed ... enfin dat denk ik toch ) géén pijn .............

De schaafwonden zijn ook goed aan t genezen ..... het gaat behoorlijk goed ............. volgende week misschien met de MTB op de weg proberen ( bandjes wat plat laten om zodoende de slagen zoveel mogelijk op te vangen , vering "los" zetten , ook dat zal helpen .... en vooral vlakke wegen opzoeken ...Rust roest ... de conditie op peil houden .... volgende week elke dag +/-50 km zou ideaal en zeker genoeg zijn ..........  waar een wil is , is een weg ........

alle mogelijke info ben ik aan t opzoeken en aan het lezen betreffende de marathons ..... het DOEL is er .... de uitvoering zal volgen ... zeker weten ............ de Trappisten heb ik nog niet aangeraakt ..........

*************************************************************************

Deze familie heb ik wijs genoeg ook maar eerst laten oversteken ..... anders lag ik misschien weeral op mijnen TEUT !!!!

**********************************************************************

Geen opmerkingen:

Een reactie posten