% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

maandag 1 juni 2015

Maandag 01 Juni 2015

Vandaag maandag ... na de zware rit van gisteren een ontspannen ritje van 47 km ... samen met Erik Schouben..... mooi weer ..; wat zeg Ik ??, schitterend weer ..; wel nog wat wind maar toch al minder als gisteren ... we zijn via de Wolderberg naar de Lomboksluis  en vervolgens over Pietersberg naar "Slevante" getrokken ... Slevante is een mooi terras op de zonnenberg .; de meesten weten het zelfs niet eens liggen ..; we hebben er een lekkere Grimbergen gedronken op mijn gezondheid .... Morgen word ik 64 jaar ... schol ......
mooi uitzicht en goed gezelschap .... meer moet dat niet zijn ... koetjes en kalfjes en daarna langs het kanaal terug naar huis .... of ???? toch nog even de kermis in Neerharen meepikken .... een paar Valdieukes gingen er ook nog vlot in ..; weeral a perfect day ....

hier enkele foto's van de rit











mooie beelden en hier vlakbij .... de meesten knallen er langsdoor .... ??? hoe dom kun je zijn ???

**********************************************************************

Morgen ???? eerst het weer eens bekijken maar fietsen doe ik zeker ... is het niet in de voormiddag dan maar iets later .....

morgen probeer ik toch weeral een honderd kilometer ???waarnaartoe ??? ik zie wel .; in elk geval bergop ....

Donderdag zoals gezegd start om twaalf uur bij mij thuis .... omgeving Banneux .... de mooiste weg naar Banneux .... zeker niet zoals de meeste wielertoeristen over de grote wegen .... ze zoeken de makkelijkste weg ... ik ??? andersom ... de mooiste maar ook moelijkste weg ....

ik schat toch wel tweeduizend hoogtemeters  en 135 km of daaromtrent ............ een repetitie voor de zaterdagrit .... de dolomieten lonken en een beetje afzien is zeker aangewezen .... ik zie wel wie komt opdagen

Donderdag start om twaalf uur ..; zaterdag start om halfnegen ...............





******************************************************************************


MOPKES




woordspelingen 

1. Ze heeft dikke billen, maar ze zit er niet mee.
2. Van mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van.
3. De gynaecoloog gaf aan zijn hoogzwangere patiƫnte volledige persvrijheid.
4. Een man maakt je eerst het hof en leid je dan om de tuin.
5. Toen ik de prijs van de sla zag, kreeg ik een krop in de keel.
6. De cursus lassen voor beginners is afgelast.
7. Bij de slankheidsclub zijn 3 nieuwe leden aangekomen. Maar er zijn er ook 3 afgevallen.
8. Een paar maanden na de amputatie van zijn been, steekt deze man reeds op eigen houtje de straat over.
9. De situatie van de dakloze analfabeten is niet om over naar huis te schrijven.
10. Een van de twee drielingen vierde op de vijfde van de zesde maand zijn zevende verjaardag.
11. Als je niet buiten roken kunt, ga dan maar buiten roken.
12. Hij wacht op een levertransplantatie, maar de levertijd is wel 8 maanden.
13. Edelachtbare, als u wilt dat ik rechtsta, zal ik mij daarbij neerleggen.
14. Tip voor vakantiegangers: span je niet in.
15. Wat doen weekdieren in het weekend?
16. Bestaan er wegwerpboemerangs?
17. Het grote aantal werkongevallen in de houtzagerij wordt veel te gemakkelijk door de vingers gezien.
18. Bij de geboorte van hun eerste kind worden man en vrouw op slag ouder.
19. Roken: het blijft een teer onderwerp.
20. Beroepskeuzeadvies: word bokser, meer kans op slagen.
21. Cursus rietdekken is afgelast, Riet is ziek.
22. Van examens krijg je uitslag



************************************************




Toblachersee .... de eerste dag komen we er voorbij ... ik kijk er al ontzettend naar uit .... 

Nog 19 dagen .........................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten