% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

zaterdag 13 juni 2015

zaterdag 13 augustus 2015



Vandaag zaterdag namiddag weeral een ritje met de damesfiets gemaakt ... het gaat met mijn sleutelbeenbreuk behoorlijk goed en ik moet vooral oppassen dat ik het niet vergeet ... ook tijdens het fietsen probeer ik op te passen voor gaten en putten in de weg ....
de vleeswonden zijn ook al goed aan het helen en beginnen ferm te "jeuken" hetgeen een goed teken is !!!
Maar zoals gezegd : géén pijn ........ vandaag heb ik de km al een beetje opgedreven .... via de weg naar As over de mechelse heide en via zutendaal naar Rekem en terug .......... +/- 30 km ??? ongeveer ..; want op die fiets staat geen computer dus is het gissen .... komt er ook niet op aan ... vooral bezig blijven is wat me nu te doen staat .... de conditie zo goed mogelijk onderhouden en als de conditie goed is , dan gaat de genezing vanzelver !!!
Op de mechele heide is altijd wel wat te beleven .... zie boven een foto van een kudde schapen ......



Dat zwarte schaap : dat ben ik ........ ik ben toch altijd de pineut !!!!!!!!

Morgen ga ik zeker nog met de damesfiets .... volgende week ??? afwachten ... tijd brengt raad ......
waarschlijnlijk nog op de damesfiets .... ik heb tijd genoeg , nu eerst conditie een beetje onderhouden .....

Vandaag een kaartje in de bus gekregen van een fervente lezer van mijn blog , met vele beterschap wensen .... Bedankt en verder lezen zou ik zeggen .... het wordt hoe langer hoe interessanter ...
Hartelijk dank en plezier met de blog ....
***********************************************************************

Mopke 


Rijdt een Arabier op zijn kameel, met zijn vrouw tien meter voor hem.
>
> Drie oude, wijze Arabieren zien het hoofdschuddend aan.
>
> Eén van de oude mannen vraagt aan de man:
> "Waarom laat je jouw vrouw voor je, want in de Koran staat dat ze tien meter achter je moet lopen?"
>
> "Dat is wel zo", zegt de Arabier, "maar toen Mohammed de Koran schreef waren er nog
>
>
> geen landmijnen!”
>
>
> Kijk, dat noemt men WARE LIEFDE!



****************************************************************************
Al een week géén trappist aangeraakt .... en de wijn ook in beperkte mate .... al anderhalve kilo kwijt ..............  nog een stuk of vijf -zes ............... 76 à 77 kilo zou ideaal zijn ........ 

Toen ik te voet naar Santiago de Compostela ben geweest moest ik MET OVERGEWICHT vertrekken 
omdat wandelen met een lage hartslag uiterst veel vetverbranding teweeg brengt ... ik ben toen met 8 kilo overgewicht vertrokken en op die duizend kilometer 16 kilo verloren ..... 

Nu ga ik het omgekeerde proberen .... met een heel laag vetpercentage vertrekken aan de start van die fietsmarathons .... gewicht en bergop is zoals water en vuur ............ 
Ik ben zeker dat me ook dit gaat lukken ........... waar een wil is is een weg en de moeilijke weg is ALTIJD de beste weg !!!!!!!!  
Het gaat niet !!!! dat is rap gezegd ....... alles gaat ( behalve een kikker : die springt)
Ik sta er zelf versteld van hoe makkelijk ik nee kan zeggen tegen die Trappisten ........... het is weeral bewezen : ALLES zit tussen de ogen .......... 
Tussen halfnegen en negen uur ga ik slapen .... om zeven à halfacht op .... twee sneetjes geroosterd brood met jam of kaas ... twee tassen koffie en dat is het ..... s' middags een klein en licht middagmaal met twee glazen wijn .... géén dessert ..... s' avonds een paar sneetjes brood met beleg ..en een stuk fruit ..... finito ..... ( géén pasta want daar verbruik ik momenteel te weinig caloriën voor) tussendoor niets !!!!! eens zien hoe snel de kilo's eraf vliegen ..... 


**********************************************************************

Geen opmerkingen:

Een reactie posten